Nyt huhtikuussa ostin 6s:n, jossa näyttö lukittuu pimeäksi 5 sekunnin päästä (arvio). Ei ehdi unisena painaa sormella näyttöä. Pitää käyttää sitten niitä muita konsteja, että saa torkun päälle. Olen soittanut Applelle asiasta ainakin 10 kertaa ja asia ei selvinnyt. Nyt tänään myyntiliikkeessä kokeiltiin toista 6s -puhelinta, jossa näyttö lukittuu myös erittäin lyhyessä ajassa. Soitin Applelle ja NYT toinen seniorineuvoja sanoi, että se on ominaisuus eli joidenkin torkkukäyttäjien näkökulmasta virhe. Harmi, ettei heillä ollut aiemmin tietoa asiasta, vaan pitivät yksittäisen puhelimen ohjelmistovirheenä, josta eivät ole kuulleet koskaan. Olen kaksi kertaa turhaan nollannut puhelimen ja saanut kaikenlaisia ohjeita huoltoliikkeestä saakka puhelimitse ilman tulosta
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Aiheeseen liittymättömänä minulle annettiin Elisan puolesta 2 vapaalippua eilen illalla, kun olin kuulemma ensimmäinen, joka reklamoi näistä 2000 000 eur. voittotekstareista, jotka tulivat mm. itä-euroopasta. Ongelma kuulemma koskee/koski kaikkia operaattoreja. Minun mielestäni täyttä puppua, että olisin ollut ensimmäinen soittaja, koska meille eka tekstari tuli pe-la yönä klo 4. Veljelleni niitä on tullut ainakin 2 kpl. Vaimolle myös, vaikka hänellä on salainen puh.nro.