Meinasin tuossa kesällä ostella iPod miniä, onneksi en kuitenkaan ostanut kun tuli nämä uudet värinäytölliset iPodit (tai no "uudet", eikös ne ole vain photoja ilman sitä photo-sanaa) ja vain sellaiset 100 euroa kalliimmalla kuin mini. Nyt siis mieli tekisi sellaista värillistä iPodia, minulla on hirveästi kaikenlaisia kuvia ja musiikkiakin on lähemmäs kymmentä gigaa niin sellainen olisi tosi passeli

Kuitenkin yksi asia mitä haluaisin on että sillä voisi katsella videoita, ja tätähän ei ilmeisesti voi tehdä? Sonyn PSP julkaistaan ihan kohta ja jos siihen ostaa vaikka 1 gigatavun muistikortin (jotka on sairaan kalliita) niin sitten voisi katsella videoita, vaikkei yhteen gigaan älyttömiä määriä saa mahtumaan kuitenkaan. Isokin se on eikä musiikin kuunteluun niinkään sovi. Pelaamista varten minulla on myös Nintendo DS, jota voisin kuljetella iPodin kanssa pidemmillä reissuilla.
Sopiiko iPod kuvien ja musiikin lisäksi myös tiedostojen siirtoon koneelta toiselle? Olen ymmärtänyt että iPod formatoituu tai jotain jos yrittää laittaa tiedostoja toiselta koneelta siihen. Vai koskeeko tämä vain musiikkia? Minun veljellä on kannettava pc ja 20 gigainen iPod sopisi kätevästi tiedostojen siirtoon.
Ja vaikka minulla pelejä onkin ihan tarpeeksi niin pitää vielä tarkastaa tämä iPod-pelien tilanne, siis koneen mukana on neljä ilmeisesti hyvin yksinkertaista peliä. Voiko siihen ladata lisää niitä jostain? Jos joku saisi hakkeroitua iPodille vaikka toimivan NES- tai PC Engine-emulaattorin niin taivaassa olisin
Ilmeisesti nyt olisi hyvä aika ostaa iPod jos haluaa kun ne juuri päivittyivät. Toisaalta ei minulla niin kiirettä olisi etten voisi odottaa vaikka vuoden loppuun, jos silloin tulisi taas uudet iPod-mallit. Ehkä niissä on jo se videoiden katselumahdollisuus?