Noniin... Eli olisin ostamassa tossa kesäkuun puolivälissä iPod videota (ellei tule uutta kohta), ja pitäis repästä siihen joku hieno suojakuori. Olen katsonut noita Agent 18 (?) suojakuoria, ja niistä kerrotaan, että naarmuuntuvat helposti. Täällä hetkellä itselläni on iPod Nano, ja suojakuorena incase. Suojakuori on suorastaan RUMA!
Olen myös miettinyt näitä silikonikuoria, niistä en tiedä sen enempää... Mutta osaisiko joku sanoa, mikä olisi hyvä suojakuori iPod Videoille, perusteluja sit kans
Mulla on 60 Gb ja siihen ostin ton Agent 18 -suojakuoren. Se on hieno, tuo itse laitteen kauneuden hienosti esiin mutta... Viikko sitten huomasin että se on näytön kohdalta ihan naarmulla. Ihan sellaista pientä naarmua, joka ei näy kun taustavalot on päällä. Että olet kyllä oikeassa, mutta helpompi ja kivempi silti sitä suojaa silotella niillä sellasilla naarmunpoistoaineilla ku ite iPodia..
Toimii hyvin lenkillä. Suojan tasosta en tiedä, kun mulle loppujenlopuksi sama onko tuossa peilikirkas pinta vai pieniä naarmuja. Käyttötavaraahan tämä soitin vain on ja eipä ne naarmut tuon kumin alta kuitenkaan näy :-)
Kiitoksia. Olen ajatellut iSkin evo3:a ... Mutta taidan sittenkin odotella, kunnes uusi iPodi ilmestyy. Pettymys ois aika suuri jos seuraavana päivänä oston jälkeen tulis uus iPod
Juraca kirjoitti:Kiitoksia. Olen ajatellut iSkin evo3:a ... Mutta taidan sittenkin odotella, kunnes uusi iPodi ilmestyy. Pettymys ois aika suuri jos seuraavana päivänä oston jälkeen tulis uus iPod
Miksi siitä pitäisi pettyä? Jos nykyinen ajaa asiansa mitä h..v...n väliän mikä laite tulee joskus myyntiin? Aina s odottaa uutta jos tuolle linjalle lähtee, mutta miten vaan.
Juraca kirjoitti:Kiitoksia. Olen ajatellut iSkin evo3:a ... Mutta taidan sittenkin odotella, kunnes uusi iPodi ilmestyy. Pettymys ois aika suuri jos seuraavana päivänä oston jälkeen tulis uus iPod
Miksi siitä pitäisi pettyä? Jos nykyinen ajaa asiansa mitä h..v...n väliän mikä laite tulee joskus myyntiin? Aina s odottaa uutta jos tuolle linjalle lähtee, mutta miten vaan.
Mutta kuitenkin. Luultavasti saman hintainen se uusi iPodi kuin iPod video, ja lisäominaisuuksia löytyy. Esim. toivoisin sisäänrakennettua radiota, ja että sillä voisi nauhoittaa lähetyksiä. Uudempi (melkein) aina parempi.
Juraca kirjoitti:Mutta kuitenkin. Luultavasti saman hintainen se uusi iPodi kuin iPod video, ja lisäominaisuuksia löytyy. Esim. toivoisin sisäänrakennettua radiota, ja että sillä voisi nauhoittaa lähetyksiä. Uudempi (melkein) aina parempi.
Mika73 kirjoitti:Miten pitkään ajattelit odotella..
Olemattoman odotteleminen on varmaan mielenkiintoista..
Nimim. Lähdössä juuri 60gb 5th gen iPod:in kanssa ulos.. 8)
Joku pari vuotta Kyl se tästä kohta tulee... ellei iPod nii sitten iPhone (jos se tulee joskus?). No eikun peukaloita pyörittelemään seuraavat pari vuotta