kiitos
Viesti Kirjoittaja genesis »
Viesti Kirjoittaja genesis »
jep, tosin jälleenmyyntiarvo ei minua kiinnosta. tahtoisin vain katsella kirkasta naarmutonta näyttöä soitinta käyttäessäni.iCook kirjoitti:Melkein tuommosen viritelmän voisi korvata vaikka kortongilla. Saa se iPod nyt vähän käytössä kuluakkin. Ei sillä kumminkaan mitään valtavaa jälleenmyyntiarvoa tule olemaan muutaman vuoden kuluttua.
Viesti Kirjoittaja tkt »
Helposti saat liimat jäämään näyttöön. Kontaktimuovin optiset ominaisuudet ovat myös aika huonot ja kuvanlaatu saattaa kärsiä. Näytön suojaamiseen voisi käyttää teini-Corolla -kalvoa. Tietenkin mahdollisimman vähän tummennettua. Se kiinnitetään pisaralla saippuavettä ja poistettaessa ei jätä mitään jälkiä. Ko. kalvoa olen käyttänyt mm. ikkunoiden tummentamiseen ja joihinkin pienlaitteiden näyttöihin (kelloradio).genesis kirjoitti:hommasin ipod videon. minulla on myös suojus, joka peittää siitä kaiken paitsi ohjauspyörän ja näytön. eli ne tulisi suojata. onko kellään ehdotuksia, miten sen parhaiten tekisin? jättääkö kontaktimuoven poisottaminen jäljet ja onnistuuko yleensäkään ohjauspyörän suojaus tuollaisella?
kiitos
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Viesti Kirjoittaja tjm »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”