Onneksi voin paljon C3:a ajaneena kehua, että
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kuitenkin uuden Corollan mainoksessa sanotaan, että laatu on nostettu aivan uudelle tasolle. Miten moinen voi olla mahdolista, sillä tähän saakkahan tojo-myyjät ovat vakuuttaneet että laatu oli ennestäänkin huippuluokkaa?r.wagner kirjoitti:Minä olen Japanilaisten puolella ja sieltä eritoten Toyota Corollan. Toimii kuin kello.
Viesti Kirjoittaja Hostikka »
No onhan uudessa Corollassa se hyväpuoli, että sentään saa iPod liitännän lisähintaan.Repe Ruutikallo kirjoitti:Kuitenkin uuden Corollan mainoksessa sanotaan, että laatu on nostettu aivan uudelle tasolle. Miten moinen voi olla mahdolista, sillä tähän saakkahan tojo-myyjät ovat vakuuttaneet että laatu oli ennestäänkin huippuluokkaa?r.wagner kirjoitti:Minä olen Japanilaisten puolella ja sieltä eritoten Toyota Corollan. Toimii kuin kello.
Samalla tavalla kuin se jolla saan autoni kuluttamaan kaupunkiajossa viisi litraa sadalla: valehtelemalla.![]()
No, vaikka Corolla oli ja varmaan yhä on hyvin luotettava kärry, sen mukana ei saa ketjun aihetta eli iPodia kahden vuoden takuulla... tai tässä tapauksessa kolmen.
Viesti Kirjoittaja r.wagner »
Viesti Kirjoittaja katchu »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”