Milloin Nano on täynnä (sitä ittiään)?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
Milloin Nano on täynnä (sitä ittiään)?
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Milloin Nano on täynnä?
Anteeksi että en jaksanut tutkia kuin tämän sivun yläosan. Olen kärsimätön nyt. Mistä sen näkee, että nano 2GB akku on täynnä virtaa, kun se on kiinni tossa usb väylässä? Vilkuttaa niin mahoton sitä "elä irrota" ikonia. Emmietiiä, viimeks otin vaan irti. Kai ny applekama ilmottaa, millon voi irrottaa?
Anteeksi että en jaksanut tutkia kuin tämän sivun yläosan. Olen kärsimätön nyt. Mistä sen näkee, että nano 2GB akku on täynnä virtaa, kun se on kiinni tossa usb väylässä? Vilkuttaa niin mahoton sitä "elä irrota" ikonia. Emmietiiä, viimeks otin vaan irti. Kai ny applekama ilmottaa, millon voi irrottaa?
-
-
Re: Milloin Nano on täynnä (sitä ittiään)?
Viesti Kirjoittaja -Scorpio- »
olekko sä kännissä? Lauseet vaan senmukasiamikastus kirjoitti:Milloin Nano on täynnä?
Ja mähän en tierä ipodeista mitn
-
Kiitän kommenteistanne, rakkaat omenatoverit
Olen muuten vasta pikkusievässä. Nooh, itse ongelmaan liittyen; näytön valo ei syty nappeja painelemalla , kun se on kiinni USB-väylässä. Tällöin on vaikea todeta ikonin tilaa yläkulmassa, jossei jopa lähes isosievässä lähes täysin mahdoton. Suomeksi siis: ko ei sitä nää, ni ei nää.. Mutta joo, oikeassa ootta, siinä se varaustaso vissinkin lukee, ko ottaa sen taskulampun ja osottaa.
Onks tää vanha nano muuten vähän komeempi kun toi uusi on? Vai oonks se vaan mä?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Olen muuten vasta pikkusievässä. Nooh, itse ongelmaan liittyen; näytön valo ei syty nappeja painelemalla , kun se on kiinni USB-väylässä. Tällöin on vaikea todeta ikonin tilaa yläkulmassa, jossei jopa lähes isosievässä lähes täysin mahdoton. Suomeksi siis: ko ei sitä nää, ni ei nää.. Mutta joo, oikeassa ootta, siinä se varaustaso vissinkin lukee, ko ottaa sen taskulampun ja osottaa.
Onks tää vanha nano muuten vähän komeempi kun toi uusi on? Vai oonks se vaan mä?
-
Viesti Kirjoittaja frissy »
On se kumma, kuinka monilla ihmisillä "Älä tee näin" on kännissä "joo, tee vain".
When there just isn't enough space for egos in real life
http://cgronlund.posterous.com/
-
-
Viesti Kirjoittaja frissy »
Vanha on parempi 

When there just isn't enough space for egos in real life
-
-
-
Mie tiiän, kiitos. Mut ku haluan sen ulos vasta kun akku on täynnä. Tunesi vois vaikka kertoa, mutta en tiedä kertooko. Ei taida. Kauanko toi latailee tota tyhjää nanoa. En millään pysty ohjeisiin paneutumaan. Ei se vaan kuulu tämmöisiin laitteisiin - ne ohjeet. 8)samelis kirjoitti:paaaaaaljon parempi 8) sehän näytti vähän ipodiltakin kiiltävine metallipintoineen.
ei saa valoa palamaan, mutta kun klikkaat anna levy niin se kuva tulee hetken päästä isommaksi siinä näytöllä, mikä voi auttaa jurrissa lukemista
-
-
En tajunnu pätkääkään, sori.samelis kirjoitti:muistaakseni luin joskus kauan sitten että tyhjää akkua 3 tuntia? en nyt ole varma mutta siinä puhuttiin myös jostain pikalatauksesta joka olisi vain noin puolet ajasta...
ehkä..
Mutta kiitosta vaan kovasti. Ongelma toistaiseksi ohi. Akku on täynnä taas
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Selviskö sulle Mikastus se, miten helpoiten näkee tuon akun täyttymisen? Itsekin aluksi koitin tihrustaa siitä valottomasta näytöstä sitä tosi pientä logoa, että onko siinä salama vai töpseli. Mutta nyt olen oppinut tutkailemaan tuota kuvaketta valoisasti koko iPod nanon näytöltä.mikastus kirjoitti:Milloin Nano on täynnä?
Kun nanon kytkee koneeseen, siihen tulee se "Älä irrota" komento. Sitä ei ilmeisesti pidä irroittaman silloin. Ja siinä tilassa ei näe kunnolla tuota salama / töpseli -tilaa. Mutta kun ejectoi nanon, eli kilkaa vaikka iTunesissa sitä nanon eject-nappia, niin nanon näyttö muuttuu valoisaksi ja sen saa irrottaa. Jos kuitenkaan sitä ei irrota tuossa vaiheessa, niin siihen tulee se salama / töpseli isohkosi näkyviin ja siitä on helppo katsoa, milloin iPod on taas täynnä.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
-
Tätä ennen ei, mutta nyt toki selvisi. Kiitän.Miklu kirjoitti:Selviskö sulle Mikastus se, miten helpoiten näkee tuon akun täyttymisen?
14 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka