iPod synkronointi mac ja pc
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
17 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPod synkronointi mac ja pc
Viesti Kirjoittaja RDLF »
Onko ohjelmaa jolla voi synkronoida ipodiin musat niin macillä kuin pcllä? Tai pikemminkin onko windowsille sellaista ohjelmaa jolla saisi lisättyä musaa ipodiin mikä on macilla synkattu aikaisemmin?
-
-
Viesti Kirjoittaja leohome »
Ei formatoi jollet niin halua. Mulla on ollut vuosikaudet iTunes sekä macissa että pc:ssä ilman ongelmia. Biisien siirto toimii molemmissa, administrointi-toimet pystyy tekemään vain podin formatoineella koneella.RDLF kirjoitti:Ei, koska itunes formatoi ipodin windowsille jolloin sieltä häviää vanhat biisit. Mutta haluan vain lisätä sinne biisejä koska mäkki on huollossa ja on vain pc käytössä.
-
-
-
-
-
-
-
voi ja ei voi
Viesti Kirjoittaja desolatetoe »
Mielestäni asia on niin, että windowsiin alustettua IPodia pystyy käyttämään macisssä, mutta macciin alustettua IPodia ei voi käyttää windowsissa. Windos ei taida lukea macin alustusta.
Itsellänikin on sama ongelma, että macbook on huollossa ja vain windows-kone käytössä. Pitäisi saada pari tiedostoa siirrettyä IPodiin, mutta taitaa jäädä haaveeksi jos ei kukaan keksi vastausta. Jollain erillisellä ohjelmalla macciin alustettua kovalevyä voisi varmaan lukea windowsinkin kautta, mutta en nyt itse ainakaan keksi yhtään.
Itsellänikin on sama ongelma, että macbook on huollossa ja vain windows-kone käytössä. Pitäisi saada pari tiedostoa siirrettyä IPodiin, mutta taitaa jäädä haaveeksi jos ei kukaan keksi vastausta. Jollain erillisellä ohjelmalla macciin alustettua kovalevyä voisi varmaan lukea windowsinkin kautta, mutta en nyt itse ainakaan keksi yhtään.
-
Viesti Kirjoittaja ohnono »
Mä kanssa vaihdoin äskettäin macciin ja nyt vasta aloin miettimään, että mikä merkitys sillä on että oon asentanu ipodin windows-pohjasena? Ja en nyt ihan ymmärtänyt, että miten sen saisi muutettua mac-pohjaiseksi ja tyhjentäiskö se ipodin?jusap kirjoitti:voi, itellä 15gb 3g formatoituna windowsiin ja hyvin toimii. Kaikkea muuta voi tehdä paitsi päivittää ipodin firmwarea.odc kirjoitti:Voiko iPod synkronoida Macin kanssa (kuitenkin formatoimatta sitä), vaikka se olisi formatoitu alunperin windowsilla?
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Tyhjentäisi. Mutta saathan sä ne kaikki musat ulos iPodistasi ennen sitä Macillesi.ohnono kirjoitti:Ja en nyt ihan ymmärtänyt, että miten sen saisi muutettua mac-pohjaiseksi ja tyhjentäiskö se ipodin?
Sitten vaan alustat iPodisi iTunesissa Mac-formaattiin ja musat uudestaan sisään iPodiin synkkaamalla se Macin iTunesissa.
-Harri
-
-
Viesti Kirjoittaja pelledee »
Kuinkas tuo alustuts windowssille kannattaisi tehdä, jos haluaa käyttää myös siirrettävänä muistina molemmissa? Ilmeisesti FAT32 tiedostojärjestelmä on kyseessä?
Mulla kun ei ole windowsseja ollenkaan käytettävissä, eikä koulun koneissa taas itunesia, jola vois pc-päässä homman hoitaa. Tavaraa pitäs kuitenkin saada kannettua koulun ja kodin välillä.Täältä hompusta joskus luin jonkun sanoneen että disk utililla sitä ei saisi tehdä.
Lelu on siis 8gb 3rd gen nano
Mulla kun ei ole windowsseja ollenkaan käytettävissä, eikä koulun koneissa taas itunesia, jola vois pc-päässä homman hoitaa. Tavaraa pitäs kuitenkin saada kannettua koulun ja kodin välillä.Täältä hompusta joskus luin jonkun sanoneen että disk utililla sitä ei saisi tehdä.
Lelu on siis 8gb 3rd gen nano
-
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Joo nyt tosta iPodin Synkkauksesta. Miten se tehdään oikein? Broidin 80 podi tyhjentyy aina kun sen oottaa koneesta pois. Biisit saa siirrettyä ihan normaalisti podiin XP:n iTunesista ja sitten kun sen haluaa ottaa pois niin se on yht äkkiä poistanut kaikki biisit? Missä vika? Automaatti synkkaukset on otettu pois ihan vaan siksi että sei alkaisi heti formatoimaan podia. Kokeilimme myös minun MB:hen broidin podia, saimme biisist siirrettyä ihan normaalisti ja sitten kun laite poistettiin niin biisit katosivat ja podi forkkasi itsensä??? Eli miten homma ampuu käytännössä?
• Mac Pro • MacBook • iPhone 6 • Raspberry π • PC
-
17 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka