iPhonen "avausohjelma" vihdoin myynnissä?
-
iPhonen "avausohjelma" vihdoin myynnissä?
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
-
Viesti Kirjoittaja macaslak »
Tärkeämpi kysymys onkin, kuinka me menettelemme. Eli kerätäänkö porukka ja maksetaan kimpassa, vai luotammeko siihen että softa vuotaa jonnekin tuonne netin harmaalle puolelle?
Vois ainakin katsoa ihan noin mielenkiinnosta mikäli täältä löytyisi kiinnostuneita!
-
Mut katellaan eka jos täältä löytyy porukkaa.
-
-
-
-
-
http://search.ebay.com.au/_W0QQsassZeightsixtyseven
tää kaveri on foorumilainen ja myy näitä ebayn kautta, on sovittu että näitä ei tarvitse maksaa ennen kuin on varmistettu että softa toimii.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Vau. Jos iPhone ei ala tulla Suomeen säällisessä ajassa, niin tuotahan vois harkita jo hyvinkin pian. Tietäis vaan, että meinaako ne laittaa sen 3G:n siihen Eurooppa-versioon.macaslak kirjoitti:Saat ääkköset vaikka tänään. Tarvitset vain iFuntasticohjelman, ja sitten kopioit muutamat tiedostot iPhoneen, ni sit se on siinä. Itse asiassa, tiedoksi muille, mulla on ne tiedostot koneellani, mutta kun ei ole iPhonea, niin en voi kokeilla niiden toimivuutta. Voin lähettää ne niille jotka haluavat kokeilla.
-
Mutta nämä kommentit pohjautuvat ainoastaan tosiaan noihin huhuihin, ja mitä nyt rivien välistä on voinut lukea.
Ja vielä ääkkösistä, tältä se sitten näyttää, http://www.99.se/1334996-post6.html ja ääkköset tulee siitä kun painaa [, ] ja { merkkejä, tai jotain siihen malliin. Eli ei mikään 100% loistava ratkaisu, mutta kelpaa ainakin mulle.
-
Viesti Kirjoittaja iRock »
Hep! Täältä löytyy yksi. Tosin olen kovin skeptinen kunnes softahäkkäyksestä on saatu pitävät todisteet. Hackint0sh-foorumi on ihan sekaisin tällä hetkellä ja joka paikassa liikkuu niin paljon disinformaatiota, että on hankalaa erottaa huijaukset oikeista. Jos olen odottanut puoliksi aktivoidun puhelimen kanssa tähän saakka, jaksan kai odottaa vielä muutaman päivän...macaslak kirjoitti:Pyörin tossa eräällä ruotsinkielisellä foorumilla http://forum.macworld.se/index.php?show ... ntry621159 (vaatinee ruotsinkielentaitoa) ja siellä on alkanut "nimenhuuto" tilausta ajatellen. Mikäli hompusta ei löydy tarpeeksi jengiä, voisi aina miettiä josko voisimme tehdä hieman pohjoismaista yhteistyötä.
Mut katellaan eka jos täältä löytyy porukkaa.

-
-
-
Viesti Kirjoittaja Poppis »
Suurimmat ongelmat oli avata takakansi jälkiä jättämättä (ei aivan onnistunut) ja saada kontakti näiden kahden pisteen välille. Aikaa operaatiossa meni melko tasan 2 tuntia. Tätä ennen tosin olin jo aktivoinut puhelimen ja asentanut tarvittavat softat puhelimeen.

-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Poppis »
Eiköhän tuo onnistuisi. Nyt kun tietää miten takakansi aukeaa, niin operaatio sujusi varmasti kitkattomammin mitä tämän ekan kanssa.macaslak kirjoitti:Mikäli softa-avausta ei tule, oletko valmis tekemään homman uudestaan maksua vastaan?
Itse ainakin maksaisin, ja uskoisin että muutkin.
-
Viesti Kirjoittaja -skit »
Mikäli hinnasta sovitaan niin ilmoittaudun myös asiakkaaksi.Poppis kirjoitti:Eiköhän tuo onnistuisi. Nyt kun tietää miten takakansi aukeaa, niin operaatio sujusi varmasti kitkattomammin mitä tämän ekan kanssa.macaslak kirjoitti:Mikäli softa-avausta ei tule, oletko valmis tekemään homman uudestaan maksua vastaan?
-
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Olisko mahdollista että sinä hankkisit iLuurin ja modaisit sen ja möisit mulle? Tietenkin korvausta vastaanPoppis kirjoitti:Eiköhän tuo onnistuisi. Nyt kun tietää miten takakansi aukeaa, niin operaatio sujusi varmasti kitkattomammin mitä tämän ekan kanssa.macaslak kirjoitti:Mikäli softa-avausta ei tule, oletko valmis tekemään homman uudestaan maksua vastaan?

Himo on nääs suuri
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja kuimu »
Samaa tiedustelisin minäkin, alkaa mennä hermot Nokian kanssa. Eli iPhone-käteen -pakettiompputetteri kirjoitti:Olisko mahdollista että sinä hankkisit iLuurin ja modaisit sen ja möisit mulle? Tietenkin korvausta vastaanPoppis kirjoitti:Eiköhän tuo onnistuisi. Nyt kun tietää miten takakansi aukeaa, niin operaatio sujusi varmasti kitkattomammin mitä tämän ekan kanssa.macaslak kirjoitti:Mikäli softa-avausta ei tule, oletko valmis tekemään homman uudestaan maksua vastaan?
Itse ainakin maksaisin, ja uskoisin että muutkin.![]()
Himo on nääs suuri

-
Viesti Kirjoittaja iRock »
Onnittelut toimivasta iPhonesta! Toimivatko puhelin, tekstiviestit ja EDGE kaikin puolin normaalisti?Poppis kirjoitti:Suurimmat ongelmat oli avata takakansi jälkiä jättämättä (ei aivan onnistunut) ja saada kontakti näiden kahden pisteen välille. Aikaa operaatiossa meni melko tasan 2 tuntia. Tätä ennen tosin olin jo aktivoinut puhelimen ja asentanut tarvittavat softat puhelimeen.
Teitkö kontaktin kahden pisteen välille neuloilla vai juottamalla? Kuinka hermoja raastavaa se oli, ja jos olet tehnyt tuollaista aiemmin (siis yleensäkin... ei iPhonen kanssa), kuinka helppoa se olisi ensikertalaiselle?
-
Viesti Kirjoittaja Sälli »
Seuraan netin mac-sivustoja sen verran tiiviisti, että olen koko ajan ollut aika hyvin kärryillä iPhonen lukituksen purkamisen tilanteesta. Muutama päivä sitten faija lähetti tekstiviestin, että on New Yorkissa, pitäisikö tuoda jotain? Silti vasta tämän viestin luettuani osasin laskea 1+1...Poppis kirjoitti:Nyt on sim-lukko poistettu käyttäen tuota hackint0sh-foorumilla ollutta tutorialia. Tuossa siis iPhonen takakansi piti avata ja yhdistää kaksi älyttömän pientä pistettä toisiinsa puhelimen piirilevyltä. Tuon toimenpiteen jälkeen puhelimen simkorttilukko oli mahdollista avata ohjelmallisesti.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka