Tästähän on ollut keskustelua siellä täällä jo aikaisemminkin, mutta olisi hyvä saada tarvittava tieto samaan ketjuun.
Eli jos kaveri lähettää meren takaa postitse iLuurin, mitä kaikkea joutuu maksamaan ja minkä verran, kun puhelin vihdoin 9 ja ½ viikon kuluttua saapuu Suomeen. ALV taitaa olla yksi jonka joutuu pulittamaan, entä tullausmaksut jne.?
Entäpä jos itse lennän tai käsken kaveria tuomaan mukanaan, millainen menettely on silloin? Hyvällä tuurilla sen voi "salaisesti kuljettaa", mutta entäs jos ei käy flaksi?
mulle myös iPhone
.rb.
iPhone Amerikasta
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone Amerikasta
Viesti Kirjoittaja RoopeB »
-
Viesti Kirjoittaja Zipe »
Rahti+ALV+tulli... tai jos tuo salaa taskussa niin ei mitään. Jos jää kiinni niin sakkoja sakkoja isoja sakkoja emme me pihitaile.... plus ALV ja tulli.
Kait se noin menee kaiken krääsän kanssa mitä jenkkilästä tänne raahaa.
Jos englanista tai saksasta niin ei mittään maksuja pätkästä lisukkeeksi.
Kait se noin menee kaiken krääsän kanssa mitä jenkkilästä tänne raahaa.
Jos englanista tai saksasta niin ei mittään maksuja pätkästä lisukkeeksi.
-
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Ihan tiedoksi sitten vaan että nyt myytävät iPhonet ovat uudella 1.1.1 firmwarella jonka puhelinosaa ei ole vielä kräkätty. Todennäköisesti se kräkätään lähiaikoina mutta siis tällä hetkellä uuden firmiksen puhelinta ei saa toimimaan täällä puhelimena, muuten kyllä.
'Pessimisti saattaa loppujen lopuksi olla oikeassa mutta optimistilla on ollut sillä välin pirun hauskaa'
-
Viesti Kirjoittaja RoopeB »
tosiaan, iLuurihan tulee Saksaan jo ensi kuussa... Ei muuta kuin halppislennolla hakemaan. Toinen asia onkin sitten millä ehdoilla Apple on tuotteen luovuttanut Saksanmarkkinoille. Kytkyllä ja Sim-lukolla aivan varmasti.Zipe kirjoitti:Jos englanista tai saksasta niin ei mittään maksuja pätkästä lisukkeeksi.
Tietääkö joku Amerikan kytkystä jotain, minkälaisella systeemillä puhelin saa kaupasta mukaan? Voiko kauppaan vain marssia ja poistua sieltä puhelin kainalossa ilman liittymää, vai kirjoitetaanko ensin 99 kuukauden sopimus AT&T:n kanssa?
.rb.
-
-
-
1.1.1
Viesti Kirjoittaja Leavre »
http://www.engadget.com/2007/10/11/ipho ... e-unlocks/
eli lyhyesti 1.1.1 on simfree.
niin ja muuten ei tule sakkoja tai ei ainakaan minulle tullut kun kaksi vuotta sitten tulli halusi ALV:n ja tullimaksun minun kamerastani.
eli lyhyesti 1.1.1 on simfree.
niin ja muuten ei tule sakkoja tai ei ainakaan minulle tullut kun kaksi vuotta sitten tulli halusi ALV:n ja tullimaksun minun kamerastani.
If riding an airoplane is flying, then riding a boat is swimming. If you want to experience the elements get out of the vehicle.
-
Viesti Kirjoittaja iRock »
Myös AT&T:n liikkeistä puhelimen saa ostettua ilman liittymää. Joissakin liikkeissä on kuulemma oltu kuitenkin hankalia, joten ostotapahtuman helpottamiseksi kannattaa mainita että se tulee lahjaksi.RoopeB kirjoitti:Tietääkö joku Amerikan kytkystä jotain, minkälaisella systeemillä puhelin saa kaupasta mukaan? Voiko kauppaan vain marssia ja poistua sieltä puhelin kainalossa ilman liittymää, vai kirjoitetaanko ensin 99 kuukauden sopimus AT&T:n kanssa?
-
-
-
- Jäähyllä
Viesti Kirjoittaja TINTIN »
...laatikot roskiin, puhelin taskuun ja kaapelit/laturi korkattuna laukkuun eikä kukaan kysele mitään, se on varma se! Pari kk sitten meni laatikossa MacBook Kazakstaninin tullistakin läpi sinnepäin, isossa mustassa Boss:n paperikassissa. Kaikki muut kyllä käytiin läpi...
iMac 27(late2012+ 3Tb TimeCapsule,AppleTV 3 Samsung 50",iPhone 5s/16Gb/ 7.0.4.iPhone 5/16Gb /7.0.4,iPhone 1/8Gb / 3.1.3,iPad 4/LTE /16Gb/7.0.4,Pad 3/3G/16Gb /7.0.4,iPad /3G/16Gb/5.1.1
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka