eli soittajan tunnistamisessa apuja kaivataan.
Yritin kaivaa ja löysinkin paljon, mutta ei ymmärrys riitä. Suomessa siis operaattorista riippuen näytetään saapuva numero joko kv-muodossa tai kansallisessa. Onko jokin yleispätevä keino saada niminäyttö toimimaan niinkuin se toimii ihan oikeissa kännyköissä?
Ja kyllä, Hackint0shiakin olen yrittänyt lukea, mutta 55 sivua lannistaa, kuten esim. tässä threadissa: http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=7736
Luurissa 1.1.1 + kv-menut + kb2
Lisäksi vaihdoin AppSupportin (8-numeroinen) näiden ohjeiden mukaan: http://iphone.fiveforty.net/wiki/index.php/AppSupport
Toimiiko jollain ihan oikeasti tämä ominaisuus?
Entä miten puhelinnumero formatoidaan (sulut pois, väliviivat pois jne.) oman mieltymyksen mukaan? Tästä löysin jo jonkin ohjeen, mutta hakemallakaan en enää uudestaan, kun halusin sen toteuttaa.
Timppa
Ps. Niin, ja kaikki numerot osoitekirjassani tietenkin kv-muodossa. Ja mielenkiintoisena detaljina vielä sellainenkin, että kahdella ihmisellä osoitekirjassani sama numero, toinen +358400 ja toinen +358500...
Vielä tulevan puhelun nimen näyttämisestä
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Vielä tulevan puhelun nimen näyttämisestä
Viesti Kirjoittaja TimppaA »
-
-
-
Nimenomaan!
Viesti Kirjoittaja TimppaA »
Juuri oikea ilmaus... tuntuu, että pää on liian pieni, kun kaikkea sälää pitää itse säätää. Mutta on tää hieno. Mä laitoin eilen 8-numeroisen AppSupportin, ja näyttää suurimman osan oikein. Kokeilen vielä seiskaa.Rokk DJ kirjoitti:Joo, muakin kiihottaa tuo tieto, ennen kaikkea - mikä noista pitää asentaa, 7, 8, 9 vai 10? Mun pieni pää ei kykene ratkaisemaan mikä on täällä kotomaassamme oikea versio?
Vielä kun sais tekstarit lähtemään useammalle yhtäaikaa ja copy/pasten toimimaan. Niin ja e-mailissa numeroa klikkaamalla valita, haluaako soittaa vai tekstata. Niin ja jos sais viestejä luonnoksiin talteen, jos haluaa poistua kirjoitustilasta. Niin ja jos vois lähettää yhteystietoja tekstarilla tai bluetoothilla. Tai otettua niitä vastaan! Saapuvat konetekstarit kai sais toimimaan 1.1.2:lla, mutta arvioin sen vielä turhan riskaabeliksi päivitykseksi.
Jotainhan kai saa toimimaan apuohjelmilla, kuten esim. yksittäisten tekstareiden ja puhelutietojen poistamisen.
Taas tuli tätä vuodatusta vähän off topic....
Timppa
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka