Just panin tilaukseen E71 White Steelin. Hajos pää lopullisesti tohon N73:een, joka ei toimi sen paremmin MB:n kanssa kuin yksistäänkään. Ei yhtään mitenkään. Pskin luuri ikinä, sanon minä..
No, saas ny nähä sitten. Kyllähän nuo väittävät, että E-sarja olis eri maata. Lähtee kuulemma vähän vähemmän hiuksia päästä, vaikka sekin nokialainen on. Veli suositteli HTC:tä, mutta mieluummin Nokia kuin pimeä puoli.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
iPod touch mulla on enkä tykkää sen käyttöliittymästä yhtään. Vihaan sitä samperin kosketusnäyttöä, kun näillä sormilla (?!!!) ei osu tarkoittamaansa kohtaan millään. Niin että en mä varmaan iPhoneekaan ihastuis. Sitä paitsi se maksaa mansikoita ja mustikoita, ja Soneran asiakkaaksi en ala, kun kerran pääsin jo eroon. o/
Puhelinvertailussa kun panin kriteereiksi, että on oltava Wi-fi, 3G, BT, MMS, S-posti, muistikorttipaikka, GPS ja vähintään 3Mpiks kamera, niin se lykkäs vaihtoehdoiks vain sen E71:n, N82:n ja N78:n. Niistä ännistä kun on nyt saatu tarpeekseen, niin valinta oli sikäli helppo.
Mie tuun si tänne haukkumaan, kun hajoilen sen E71:nkin kanssa.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)