Eli laittakaa toki infoa kuinka olette itse päätyneet ratkaisuihinne. Eli hsdpa puhelinta hankkimassa kun vanha nokia 6120classic on tullut tiensä päähän. Kännykän ominaisuuksilla ei niinkään väliä kuin ehkä akkuteho. Sonyericsson,nokia...? Jokin muu merkki..?
Minulla on toiminut tämä K850i hyvin 3G modeemina. Ei tarvitse kuin laittaa usb-piuhalla macciin kiinni ja valita puhelimen näyttöön ilmestyvästä valikosta puhelintila, niin toimii netti muutaman sekunnin kuluttua. Ei tarvitse säätää mitään asetuksia. Bluetoothin kanssa toimii myös hyvin yksinkertaisesti, jahka on vaan parittanut macin ja puhelimen. En nyt ensisijaisena nettinä ole käyttänyt tuota 3G:tä, mutta aina tarvittaessa on toiminut hyvin. Nopeudet ovat olleet kaikkea 0-45kt/s väliltä Elisan mobiililaajakaista 384 -yhteydellä riippuen sijainnista. Yllätyin itsekin kuinka helposti Sony Ericsson taipui yhteistyöhön OS X:n kanssa.
Aivan! Itsellänikin aikanaan sony ericsson z610 ja powerbook toimi todella hienosti. Etenkin bluetooth yhteys, ei pätkinyt kuten nykyisellään kaikilla nokia malleilla. Oletko käyttänyt ko. luuria paljon bluetoothin kautta? Onko se toiminut hyvin modeemi muodossa?
Olen käyttänyt tasapuolisesti usb-piuhan ja bluetoothin kanssa, hyvin on toiminut. Muutakun valitsee bluetooth valikosta puhelimen ja yhdistä, niin muutaman sekunnin päästä voi Safarilla selailla nettiä. Ihan vakaasti on toiminut kunhan pysyy sillä 10m etäisyydellä. Välillä toki saattaa pätkäistä, mutta ei häiritsevän usein. Itse puhelimella ei tarvitse tehdä mitään kun yhdistää bluetoothilla (olen toki sallinut omalta koneelta tulevat yhteydet automaagisesti.) Pistinkin sulle sähköpostia jos haluat ostaa tuon minun K850i:n pois...
Kävin gigantista hakemassa tuollaisen w890i mallin ja bluetooth toimii!! Jälleen monen ericssonittoman vuoden jälkeen. Ja todella helppo myös tuo että piuha kiinni niin tosiaan automaattisesti netissä parin sekunnin kuluttua. Näin se pitää olla! 8)