Hei, teen tässä ystäväni koneelle siirtoa iPhoneen. Ensin pitäisi saada tiedot Nokia E90:stä Macille. Latasin Nokian sivuilta tarvittavan pluginin, mutta sen (levytiedoston/sitten ohjelman) avaaminen ei tunnu tekevän mitään. Luulen, että plugin pitäisi sijoittaa jonnekin muualle (näin olen muistaakseni joskus tehnyt), mutta en löydä mistään apua. Käyttis 10.4.11, iSync 2.4 eli kaikki kunnossa -- vain pluginin tiedoston oikea nimi tai sijainti on väärä. Pliis, saanko nopean vastauksen, jos mahdollista?
Kalle
Löytyykö nopea apu Nokia E90-plugin iSynciin?
Verkkoasiat, langattomat tukiasemat, mifit, mokkulat ja muut puhelimet
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
Löytyykö nopea apu Nokia E90-plugin iSynciin?
Viesti Kirjoittaja haatanen »
MacBook Pro 2,53 Ghz 15,4" Intel Core i5, Yosemite Public Beta 4,
iPhone 5 32 GB, Time Capsule 2T, Apple TV 3rd gen.
iPhone 5 32 GB, Time Capsule 2T, Apple TV 3rd gen.
-
Re: Löytyykö nopea apu Nokia E90-plugin isynciin?
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Pluginit voi käsin käydä askartelemassa oikealle paikalleen -> Macintosh HD > Library > PhonePlugins
http://209.85.129.132/search?q=cache:vE ... ent=safariiSync ja Nokia E90
Mar 25, 2008
Jos joku muu on tapellut Applen iSyncin ja Nokia E90:n toimimattomuuden kanssa niin tässä yksi vinkki joka saattaa auttaa.
Lataa Nokian sivuilta E90:n plugin iSynciin: http://europe.nokia.com/A4299040
Itse olin siirtänyt iSyncin pois “Applications”:sta jolloin kyseinen plugin ei asentunut…
iSync takaisin “Applications” kansioon ja johan asentui ja homma lähti pelaamaan ja MacBook Pro synccaa nätisti E90:n kanssa bluetoothin yli =)
Enkä näemmä ole ollut yksin tämän ongelman kanssa:
http://discussions.europe.nokia.com/dis ... ing&page=3
-
Re: Löytyykö nopea apu Nokia E90-plugin iSynciin?
Viesti Kirjoittaja qwerty »
Jostain syystä tuolta ladattava plugari ei aukea.
Voiko joku auttaa. Koneessani ei ilmeisesti ole ohjelmaa joka osaisi lukea kyseistä tiedostoa.
Mitäs nyt??
Voiko joku auttaa. Koneessani ei ilmeisesti ole ohjelmaa joka osaisi lukea kyseistä tiedostoa.
Mitäs nyt??
-
Viesti Kirjoittaja jam1 »
Itse hain sopivan Nokialaisen ajurin iSyncille täältä: http://europe.nokia.com/get-support-and ... d-download
Tiedosto tuli ihan normaalina .dmg tiedostona ja muistelisin, että asennus sujui ilman ihmeempiä säätämisiä. Täällä foorumilla on jossain kätköissä ohjeet, miten puhelimien "conffauksia" voi lisätä käsin, mutta en tähän hätään jaksanut alkaa googlettamaan ko. topicia.
EDIT: Aikaisemmin esitetty linkki on muuten sama, kuin omani, mutta minun versio on suoraan "oikealla tabilla" josta pääsee valitsemaan puhelimen mallin, jolle haluat plugarin.
Tiedosto tuli ihan normaalina .dmg tiedostona ja muistelisin, että asennus sujui ilman ihmeempiä säätämisiä. Täällä foorumilla on jossain kätköissä ohjeet, miten puhelimien "conffauksia" voi lisätä käsin, mutta en tähän hätään jaksanut alkaa googlettamaan ko. topicia.
EDIT: Aikaisemmin esitetty linkki on muuten sama, kuin omani, mutta minun versio on suoraan "oikealla tabilla" josta pääsee valitsemaan puhelimen mallin, jolle haluat plugarin.
iMac 27" (mid'11 i7 ja Late 2009) | MBP (2018)
-
Viesti Kirjoittaja Stuge »
Juuri näin tein minäkin. Tuolta sai valittua oman puhelinmallin ja kaikki sujui ihan yhtä tuskattomasti kuin muidenkin ohjelmien asennus. Ei tarvinnut mitään ylimääräistä säätöä.jam1 kirjoitti:Itse hain sopivan Nokialaisen ajurin iSyncille täältä: http://europe.nokia.com/get-support-and ... d-download
Life is far too short to drink cheap beers
-
Viesti Kirjoittaja qwerty »
Nyt toimii... Jostain syystä samaisesta linkistä tuli tuona kyseisenä päivänä teksti tiedosto. (Ilmeisesti nokia bugi) mutta nyt siis kaikki OK. Kiitos 

6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka