Hei applerules!, ongelmasi on ikävä kyllä vähän liiankin tuttu minulle. Painin parhaillaan vastaavien ongelmien kanssa, ja mitä olen nyt jälkeenpäin tutustunut tähän malliin enemmän netin keskustelupalstoilla, niin yhdellä sun toisella käyttäjällä esiintyy vastaavanlaisia vikoja eli laite sammuu itsellään välillä, katkoo puheluita ja jäätyy kesken selailun.
Mulla on ollut tää puhelin vasta viikon ajan käytössä ja tänään hain jo kolmannen version kaupasta takuuvaihtona. Harmi vaan kun on kytky, muuten olisi malli vaihtunut jo vähän varmempaan peliin. Nyt ei auta muu kuin pitää sormet ristissä ja toivoa, että tässä vieressä latautuva vasta paketista avattu kapula toimisi kaikkien päivitysten jälkeen edes vähän paremmin kuin kaksi edeltäjäänsä. Pysyisi nyt edes päällä muutaman tunnin ennen sammumista, niin ehtisi jopa tutustumaan sen "muihin" ominaisuuksiin...
Kauppias muuten kehotti lataamaan akun hyvin pari ensimmäistä kertaa ja päästämään sen tyhjenemään loppuun asti siinä välillä, joissakin tapauksissa siitä on ollut apua. Tällaisesta akun sisäänajosta ei kuitenkaan ollut minun puhelimeeni mitään vaikusta.
Eipä tätä mallia ole ulkomaillakaan juuri hehkutettu. Lue käyttäjien arvioita esim. täältä:
http://www.mobile-phones-uk.org.uk/noki ... lassic.htm
Kylmää luettavaa!