Mitta alkaa täyttyä tähän iPhoneen. (etsii jatkuvasti verkkoa ja siitä johtuen puhelut katkeilee. Nyt tuntuu mikkikin temppuilevan mikäli joskus saan jollekkin soitettua)
Millaisia on HTC puhelimet? Malleja runsaasti. Mikä olisi lähinnä samanlainen kun iPhone?
Helppous on avainsana täällä. Onko palstalaisilla kokemusta?
Vai onko vain nöyrryttävä vanhaan Nokiaan kunnes viitonen rantautuu.
Htc puhelimet
Verkkoasiat, langattomat tukiasemat, mifit, mokkulat ja muut puhelimet
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Htc puhelimet
Viesti Kirjoittaja gainsay »
-
Re: Htc puhelimet
Viesti Kirjoittaja Floyd Flanger »
Minulla on ollut joulukuusta 2010 saakka käytössä HTC Desire HD. Ei ole täydellinen, muttei floppikaan. Ostohetkellä oli yksi parhaimmista kännyköistä markkinoilla, mutta käytössä on ollut välillä ongelmia. Satunnaisesti hukkaa verkon, jolloin on pitänyt bootata uudelleen. Joskus kun alan kuuntelemaan Spotify:ta, se väittää verkon offline, vaikka on täydet kentät. Tällöinkin pitää rebootata.
HTC:n yksi hyvistä puolista on Sense-käyttöliittymä, joka on parempi kuin vakio-Androidissa. Tulee widgettejä jne. mukana, ei tarvitse itse alkaa metsästämään kolmansien osapuolten. Sensen ja iOS:n käyttöliittymä poikkeavat toisistaan. Androidista-leiristä löytyy varmasti enemmän iOS:n kaltaisia käyttöliittymiä. Kannattaa käydä itse testaamassa laitteita kännykkäliikkeessä, niin saat parhaiten käsityksen.
Kysymykseen kannattaako odottaa iPhone 5 vai ostaa HTC nyt, en voi ottaa kantaa. Minun mielestä HTC:llä ei ole tällä hetkellä ostamisen arvoista kännykkää. Jos joutuisin itse ostamaan jonkun Android-kännykän, ostaisin todennäköisesti Huawei U8860 Honor. Maksaa 290 € ja on siihen hintaan asiallinen peli. Uusimmissa Tietokone-lehdessä sai 4,5 tähteä. Kehuttiin akunkestoa.
HTC:n yksi hyvistä puolista on Sense-käyttöliittymä, joka on parempi kuin vakio-Androidissa. Tulee widgettejä jne. mukana, ei tarvitse itse alkaa metsästämään kolmansien osapuolten. Sensen ja iOS:n käyttöliittymä poikkeavat toisistaan. Androidista-leiristä löytyy varmasti enemmän iOS:n kaltaisia käyttöliittymiä. Kannattaa käydä itse testaamassa laitteita kännykkäliikkeessä, niin saat parhaiten käsityksen.
Kysymykseen kannattaako odottaa iPhone 5 vai ostaa HTC nyt, en voi ottaa kantaa. Minun mielestä HTC:llä ei ole tällä hetkellä ostamisen arvoista kännykkää. Jos joutuisin itse ostamaan jonkun Android-kännykän, ostaisin todennäköisesti Huawei U8860 Honor. Maksaa 290 € ja on siihen hintaan asiallinen peli. Uusimmissa Tietokone-lehdessä sai 4,5 tähteä. Kehuttiin akunkestoa.
-
Viesti Kirjoittaja jhalmu »
Täällä käytössä HTC Desire Z. Näppäimistöllinen siis. Kun hankin siihen isomman akun, niin nyt puhti riittää kivasti. Oikein kätevä. Onhan noi toki isoja ja isompia koko ajan rakentelevat, vaan eipä haittaa kun on tottunut. Hyvin on kestänyt ja toiminut.
Macbook Air 15" M4 england-sky-gray
Macbook Pro 16" i9
MacBook Air 13" i5 w/ Fedora/macos 15.5
Mac Mini Pro M4
MacBook Air 13,3" M2
Macbook Pro 16" i9
MacBook Air 13" i5 w/ Fedora/macos 15.5
Mac Mini Pro M4
MacBook Air 13,3" M2
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Wildfire S käytössä työmaalla. Se on pieni ja ilman dataamista akun saa kestämään useamman päivän. Muistia siinä on vähän, mutta sen kanssa kaiketi tottuu elämään. Muista malleista ei ole kokemusta, mutta wildfire S mallin hinta ei ole paha, että sen voi vaikka maksaa testimielessä. Yleensäkkin muissa HTC malleissa näytöt on todella isoja tai ainakin kaverien HTC mallit on isompia kuin iPhone.
Sinuna varmaan odottaisin iPhone 5 mallia.
Sinuna varmaan odottaisin iPhone 5 mallia.
Viimeksi muokannut M.P.T, 6.9.2012 klo 15.38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka