Tyttäreni MB on netissä Gion välityksellä. Hyvin asentui ja toimii melko vakaasti, mutta ihmettelen miksi nopeus jää 3 megaan keskellä Kuopion kaupunkia, vaikka Soneran liittymässä luvataan 7 M, samoin Giolle luvataan 7M. Kannattaisko Macciin asennella jotain softaa Androidille?
HUOM. Vastaukset kysymykseen eikä mielipeitä siitä, mikä puhelin tai mokkula olisi "pitänyt" ostaa! Minä itse kun päätän sen asian.
MacBook Pro ja Samsung Gio
Verkkoasiat, langattomat tukiasemat, mifit, mokkulat ja muut puhelimet
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
MacBook Pro ja Samsung Gio
Viesti Kirjoittaja sliceboy »
-
Re: MacBook Pro ja Samsung Gio
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Meillä myös Giot ja kokeilin Samsungin Kies softaa mutta en saanut silloin toimimaan. Päätin siis siirtää musiikit Gio USB-moodissa jolloin näkyy levynä Macissä. Liittymänopeudesta, saako todellakin jossain maksiminopeeutta, itse olen ymmärtänyt että kovin optimistisesti markkinoidaa muttei toimiteta?
-
Viesti Kirjoittaja sliceboy »
Aivan. Haiskahtaa siltä, että Sonera on pannut "syötiksi" tuon 7M, vaikka todellisuudessa ehkä tuo 3 M on maksimi.
Tänään palautin dna:n mokkulan (HuaWei - Kiinan lahja suomalaisille luomuviljelijöille!) Soneran vastauksesta ja reagoinnista riippuu, lähteekö koko 6-henkisen perheen puhelinpaketti kaikkine nettiyhteyksineen. Vähiin alkaa käydä ellei Saunalhti pelitä.
Tänään palautin dna:n mokkulan (HuaWei - Kiinan lahja suomalaisille luomuviljelijöille!) Soneran vastauksesta ja reagoinnista riippuu, lähteekö koko 6-henkisen perheen puhelinpaketti kaikkine nettiyhteyksineen. Vähiin alkaa käydä ellei Saunalhti pelitä.

-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Ei muuta kuin soittoa operaattorille (tiety maksullista, ne ketaleet!) jos jokin vipu sittenkin olisi väärässä asennossa tms.? Todella vaikeata saada mistään hyvää palvelua tänä päivänä.
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
Ja me muut päätämme ihan itse millä asenteella olevia ihmisiä viitsimme avustaa...sliceboy kirjoitti:HUOM. Vastaukset kysymykseen eikä mielipeitä siitä, mikä puhelin tai mokkula olisi "pitänyt" ostaa! Minä itse kun päätän sen asian.
Memento Audere Semper!
-
Viesti Kirjoittaja ooet »
Ilmeisesti ainakin nykyisissä Soneran liittymissä ilmoitettu nopeus on teoreettinen maksiminopeus. Todellisuudessa siis nopeus jää maantieteellisestä sijainnista ja verkon käyttäjistä riippuen noin 3-5 megaan.sliceboy kirjoitti:Tyttäreni MB on netissä Gion välityksellä. Hyvin asentui ja toimii melko vakaasti, mutta ihmettelen miksi nopeus jää 3 megaan keskellä Kuopion kaupunkia, vaikka Soneran liittymässä luvataan 7 M, samoin Giolle luvataan 7M. Kannattaisko Macciin asennella jotain softaa Androidille?
HUOM. Vastaukset kysymykseen eikä mielipeitä siitä, mikä puhelin tai mokkula olisi "pitänyt" ostaa! Minä itse kun päätän sen asian.
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka