Ajattelin hankkia Smartphonen missä olisi tuo vinukka käyttis ja löysin jo synkronointi ohjelmia macbookille. Kysymys onkin voinko mitenkään käyttää Macbookilla WM5 puhelimen GPRS:ssää?
Olisi mahtavaa jos joku tietäisi miten.
Macbook + Windows Mobile 5.0
Verkkoasiat, langattomat tukiasemat, mifit, mokkulat ja muut puhelimet
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Viesti Kirjoittaja jk »
Hae missing sync osoitteesta http://www.markspace.com/ sillä onnistuu.
"You never get a second chance to make a first impression"
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
-
Re: Macbook + Windows Mobile 5.0
Viesti Kirjoittaja Vekkuli »
Minkä luurin aiot hankkia? Muakin kiinnostaisi tuo WM5 käyttis, on kuulemma parempi kuin symbiaani ja tämän sano pesunkestävä Linux mies=)maccari kirjoitti:Ajattelin hankkia Smartphonen missä olisi tuo vinukka käyttis ja löysin jo synkronointi ohjelmia macbookille. Kysymys onkin voinko mitenkään käyttää Macbookilla WM5 puhelimen GPRS:ssää?
Olisi mahtavaa jos joku tietäisi miten.
Edit: Aika kallis tuo markspace plugari, jotta saa WM5 ja macin tomii yhdessä...
Omppu päivässä pitää lääkärin loitolla!
-
Olin kattellu sitä..
Viesti Kirjoittaja maccari »
Mut en ollu vaan varma onnistuuko internetin käyttäminen puhelimen GPRS:llä. Kiitos.
Itekin olin katellu ensin Nokian Symbianeita, mut sit kohtasin QTekin 8310. Minulle paras luuri mitä olen koskaan tarkastellu, joskin vain netistä (mm. Wi-Fi).
Olin myös aika vaikuttunut WM5:sta vaikka onkin vinukan.
Applen omaa puhelinta odotellessa...
Itekin olin katellu ensin Nokian Symbianeita, mut sit kohtasin QTekin 8310. Minulle paras luuri mitä olen koskaan tarkastellu, joskin vain netistä (mm. Wi-Fi).
Olin myös aika vaikuttunut WM5:sta vaikka onkin vinukan.
Applen omaa puhelinta odotellessa...
Fanboy
-
-
-
-
-
TyTN Missing Sync ongelmia
Viesti Kirjoittaja Jukkauuno »
Hankin tuon HTC TyTN mötikän, jossa on tuo WM5 käyttiksenä. Asensin sitten Missing Sync:in trial-version ja synkkasin puhelimen USB-piuhan välityksellä, kun bluetooth synkkaus ei tue Applen sisäistä bluetooth mötikkää.
Ensimmäinen synkkaus sujui ongelmitta. Tyhjä TyTN sai sisäänsä kaikki kontaktit ja kalenterimerkinnät. Hieno juttu. Sen jälkeen lisäsin pari kalenterimerkintää puhelimeen ja koitin synkata uudestaan. Nyt kontaktien synkkaus antaa virheilmoituksen ja sen jälkeen koko synkkaus hidastuu tolkuttomasti, kunnes vetää koko ohjelman jumiin hetkeä myöhemmin. Eli ensimmäisen synkkauksen jälkeen on Missing Syncin toiminta mennyt kuralle.
Myös tiedostojen siirtämisessä on ongelmia. Siirto saattaa jumiutua jossain vaiheessa ja vetää koko ohjelman solmuun. Ei kiva.
Olen poistanut ohjelman Mäkistä kaikkine kikkareineen ja asentanut uudestaan, ei apua. Seuraavaksi on sitten kai koitettava puhelimen nollausta, ellei joku keksi jotain muuta ratkaisua.
Ensimmäinen synkkaus sujui ongelmitta. Tyhjä TyTN sai sisäänsä kaikki kontaktit ja kalenterimerkinnät. Hieno juttu. Sen jälkeen lisäsin pari kalenterimerkintää puhelimeen ja koitin synkata uudestaan. Nyt kontaktien synkkaus antaa virheilmoituksen ja sen jälkeen koko synkkaus hidastuu tolkuttomasti, kunnes vetää koko ohjelman jumiin hetkeä myöhemmin. Eli ensimmäisen synkkauksen jälkeen on Missing Syncin toiminta mennyt kuralle.
Myös tiedostojen siirtämisessä on ongelmia. Siirto saattaa jumiutua jossain vaiheessa ja vetää koko ohjelman solmuun. Ei kiva.
Olen poistanut ohjelman Mäkistä kaikkine kikkareineen ja asentanut uudestaan, ei apua. Seuraavaksi on sitten kai koitettava puhelimen nollausta, ellei joku keksi jotain muuta ratkaisua.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka