Apple näyttää kämmänneen lahjakkaasti uuden iTunes-version julkistamisen yhteydessä. Omakin Motorola ROKRE1 lopetti seiskaversiolla ostettujen kappaleiden toistamisen. Aiemmilla versioilla ostetut ja omilta levyiltä siirretyt kappaleet toimivat. Mikä lie mättää, olisiko syy DRM-järjestelmään tehdyissä muutoksissa. Siihen minä ja eräs seuraavassa keskustelussa kirjoittavakin päädyimme.
http://discussions.apple.com/thread.jsp ... 82#3154782
iTunes 7 ja Motorolan musiikkipuhelimet
Verkkoasiat, langattomat tukiasemat, mifit, mokkulat ja muut puhelimet
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 149
- Liittynyt: 8.1.2006 klo 23.19
iTunes 7 ja Motorolan musiikkipuhelimet
Viesti Kirjoittaja veppis »
-
- Viestit: 149
- Liittynyt: 8.1.2006 klo 23.19
Viesti Kirjoittaja veppis »
Applelta on tullut jo jokin aikaa sitten päivitys iTunesiin, jonka pitäisi korjata mm. tämä ongelma. En ole vielä ehtinyt kokeilla tehoaako päivitys näihin versiolla 7.0 hankittuihin ongelmakappaleisiin vai pitäisikö ne saada ladattua palvelusta kokonaan uusiksi korjatulla koodauksella. Täytyy testailla ja raportoida.
-
- Viestit: 149
- Liittynyt: 8.1.2006 klo 23.19
Viesti Kirjoittaja veppis »
Pelkkä iTunesin päivitys ei auttanut, mutta ongelma saatiin korjattua oheisessa viestiketjussa kuvatulla tavalla.
http://discussions.apple.com/thread.jsp ... &tstart=15
http://discussions.apple.com/thread.jsp ... &tstart=15
Teepers@Apple Support Discussions kirjoitti:
Actually the 7.0.1.8 upgrade does work, for songs purchased through Itunes after that upgrade was installed. Here is how to contact Itunes support through the desktop software to get them to allow you to re-download music that isn't working.
-Go to Store and then View my account.
-Click on the purchase history button.
-Click on the Report a problem button.
-Click on the words Report a problem to the right of the songs you are having an issue with or next to the playlist if it's an album to report issues with the entire album.
-State your issue in the given box.
You shoule get an email in 48hours from them stating they have put the songs back in your account for download. You'll just have to go to Store then Check for purchases and the songs will download agiain. Just make sure you have upgrades to v7.0.1.8 and everything will work fine.
Hope this helps.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit