jonkun verran tulee kuvaviestejä laitettua, ja kuvan laatu on tosi surkee nykyisellä vanhalla nokialaisella, ei viitsi ees läppäriin niitä kuvia siirtää
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
teillä varmaan ois tietoo ?
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja wanders »
Jos ei tarvitse olla nokialainen, niin uskallan suositella omaa malliani eli Sony-Ericssonin Walkman w800i. Hinta taitaa olla näinä aikoina esittämässäsi 300-400 haarukassa. Kamera on 2 Mpix ja varsinkin hyvässä valaistuksessa kuvat ovat aivan kelvollisia. Radio (tarvitsee kuulokkeet antenniksi), musiikkisoitin, kalenterien ja osoitteiden päivitys macin kanssa (kuten musiikki iTunesista ilmaisen apuohjelman avulla).kuriton kirjoitti:teillä varmaan ois tietoo ?
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Viesti Kirjoittaja alspe »
Aika erikoinen oot kännyköiden kanssa jos suurinpiirtein aiot heitellä sitä ja ostaa kestävimmän? Ei niitä kuulu pudotella.kuriton kirjoitti: mikä noitten kännyköiden tuotetiedoissa on semmonen kohta, mihin mun tarvitsis kiinnittää erityisesti huomioita, että se kamera on hyvä??
ja sitten toinen juttu, oon muutaman kerran pudottanut kännyn lattialle, että mites ne viskomista kestää(no ei oo tarkotettu siihen, tiedän
)
no en mää tarkotuksessa niitä viskele, mutta vahinkoja sattuu, ja mulle sitten vissiin vaanalspe kirjoitti: Aika erikoinen oot kännyköiden kanssa jos suurinpiirtein aiot heitellä sitä ja ostaa kestävimmän? Ei niitä kuulu pudotella.
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Taitaapa operaattorien sopimusehdoissa olla semmoinen klausuuli, ettei onnistu tuo eroaminen ennen määräaikaa, ei edes lopun hinnan maksamisella. Nyrkkisääntönä voi kai pitää, että jos tiedät tulevasi toimeen kyseisellä kännykällä useamman vuoden ja puhut suhteellisen paljon, tulee tuommoinen paketti edullisemmaksi. Tämä kaikki on toki vain mutua, itse puhun niin vähän että ei tulisi edes mieleen hommata tuollaista pakettia, vaan ostan aina edellisen kapulan hajottua/vanhennuttua uuden. Saman operaattorin asiakas olen ollut koko ajan, siis vuodesta -99 lähtien..kuriton kirjoitti:Edelleen tota kännykän ostoa pähkäilenja jouluksi pitäis se ostaa.
Onko teillä kokemuksia, kumpi tulee edukkaammaksi, ostaa kännykkä pelkästään?
Vai kännykkä, liittymä ja puheaikaa yhdessä ostettuna? Onko tämä todella sittenkään halpa, siinähän ilmeisesti ollaan naimisissa liittymän kanssa sitten useampi vuosi? Vai voiko "erota" ja maksaa kerralla lopun kännyn hinnasta? Vaikuttaa edulliselta, mutta onko?
Olisin hakenut vastausta haku-koneella, mutta eipä toimi, ei
Viesti Kirjoittaja route66 »
Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”