Ok. En rehellisesti sanottuna ymmärrä miten tämä kenellekään muulle kuin myyjälle ja ostajalle kuuluu, mutta saakoon skandaalinnälkäinen kansa haluamansa.
Teimme kaupat torstai-iltana jolloin kirjoitin näin:
merenneito86 kirjoitti: ↑23.1.2025 klo 17.46
Yes. Kiitos itsellenne. Vien huomenna, laitan seurantakoodin kun on jätetty kuljetukseen.
Tapsa
Sairastuin samana iltana, ja ikävä kyllä en perjantaina saanut tätä vietyä postiin vaikka niin olin luvannut. Perjantaita seurannut viikonloppu meni sairastaessa, tosin sillähän ei ole merkitystä kun ei posti silloin kulkisikaan. Maanantaina klo 13.08 kirjoitin näin:
merenneito86 kirjoitti: ↑27.1.2025 klo 13.08
Sori, olin loppuviikon niin kipeänä että en tätä edes muistanut. Pahoittelut. Koitan tänään päästä viemään!
Vaikka olin luvannut lähettää seurantakoodin sitten kun paketti on jätetty kuljetukseen (syystä että minulla on käyttämätön lähetys johon voin päivittää vastaanottajan tiedot postin tiskillä asioidessani), niin klo 16.46 ostajan pyytäessä saada seurantakoodi etukäteen tietoonsa vastasin hänelle klo 17.46 näin:
Vastasin edellä kuvatusti siksi, koska ajattelin hyvittää pientä viivettä sillä että ostan kuitenkin uuden lähetyksen jotta saan hänelle pyytämänsä seurantakoodin mahdollisimman pian. Tuon viestini jälkeen huolehdin seuraavat pari tuntia kipeästä lapsestani jonka jälkeen tulin tänne etsiäkseni tiedot lähetykselle mutta huomasinkin että herra oli ilmeisesti jo klo 13.06,
eli kun kaupoista oli ehtinyt kulua jopa yksi kokonainen arkipäivä, leimannut minut jo täysin perusteettomasti ja valheellisin väittein huijariksi
Jos foorumin tapoihin kuuluu käydä nämä keskustelut näin niin kysytään nyt sitten täällä ketjussa että mitähän herra oikein tällä ajaa takaa, haluatko edes tuota ostamaasi kikotinta vai onko riidan haastaminen tärkeämpää? Minun puolestani tämä case voidaan suosiolla antaa poliisin hoidettavaksi, tee sinä rikosilmoitus yhden päivän viiveestä toimituksessa ja minä teen vastavuoroisesti rikosilmoitukset kunnianloukkauksesta / perättömän tiedon levittämisestä ja aiheettomasta rikosilmoituksesta.
Tai hoidetaan kauppa sovinnolla loppuun, tai perutaan kaupat sovinnolla. Minulle käy nämäkin vaihtoehdot, kunhan tuo pelleily jätetään pois.
Edit: viimeiset kaksi kappaletta ovat lähinnä vastuksena ostajan viestintään, joka asian hoitamisen sijaan keskittyy turhanpäiväiseen uhkailuun mm. ”toimenpiteisiin ryhtymisestä” tai vastaaviin epäasiallisuuksiin.