Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
Lamé kirjoitti:Applella on 8. päivään asti voimassa kamppanja, jossa mm. opettajat voivat saada macin ja ipod touchin ostaessaan reilun alennuksen. Voiko alennuksen saada esim. MacPeoplesta, tectorista tai varimportista, vai pitääkö tuotteet ostaa applestoresta netistä?
Ei voi saada. Back to School tarjous on voimassa vain Apple Storessa eli netistä tilattuna.
"6. Tämä kampanja on avoinna tarjoukseen oikeutetuille koulutusalan asiakkaille, jotka tekevät ostoksen Apple Education Store -verkkokaupassa Alankomaissa, Espanjassa, Irlannissa, Isossa-Britanniassa, Italiassa, Itävallassa, Korsikassa, Manner-Ranskassa, Norjassa, Portugalissa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Sveitsissä tai Tanskassa. Tarjoukseen oikeutetun koulutusalan asiakkaan on asuttava maassa, jossa hän tekee ostokset."
Jonkin kampanjan yhteydestä vain muistan lukeneeni, että tuote on oikeutettu hyvitykseen, mikäli se on ostettu kampanjaan osallistuvan jälleenmyyjän kautta.
<> MacBook Pro 17" (mid 2009), iPhone 5, iPad Mini, Time Capsule 2TB
Tilasin pari viikkoa siten MacBook Pron ja iPod Touchin. Ne saapuivat pari päivää sitten, ja nyt olisi tarkoitus lähettää vaadittavat paperit Applelle, mutten löydä Back to School -kampanjan sivuja mistään. Onko kenelläkään tietoa, mistä löytäisin lomakkeen? En raaskinut alkaa täytellä mitään, ennen kuin tuotteet olisivat oikeasti minulla.
Cecilia kirjoitti:Tilasin pari viikkoa siten MacBook Pron ja iPod Touchin. Ne saapuivat pari päivää sitten, ja nyt olisi tarkoitus lähettää vaadittavat paperit Applelle, mutten löydä Back to School -kampanjan sivuja mistään. Onko kenelläkään tietoa, mistä löytäisin lomakkeen? En raaskinut alkaa täytellä mitään, ennen kuin tuotteet olisivat oikeasti minulla.
Cecilia kirjoitti:Tilasin pari viikkoa siten MacBook Pron ja iPod Touchin. Ne saapuivat pari päivää sitten, ja nyt olisi tarkoitus lähettää vaadittavat paperit Applelle, mutten löydä Back to School -kampanjan sivuja mistään. Onko kenelläkään tietoa, mistä löytäisin lomakkeen? En raaskinut alkaa täytellä mitään, ennen kuin tuotteet olisivat oikeasti minulla.