En huomannut , että olisin voinut etsiä löytyykö tälläinen ketju jo
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Jukpro »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Tarjoukset eivät ole olleet erityisen kovia Applen omista tuotteista. Halvimmista koneista ehkä 50-100 euroa. Muiden valmistajien tuotteita on sitten ollut todella isoilla alennuksilla, esim. kuulokkeita ja reppuja.Jukpro kirjoitti:Näitä mustia perjantaita on vissiin ennenkin ollut, niin onko kyseessä kovemmankin luokan tarjoukset, vai lähteekö esim.
macbookin hinnasta se -50e pois ja sit on älytön tarjous ? Joten voisiko joku tietävämpi kertoa mistä on kyse ?![]()
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kannattaa, jos ehdit saada. Perjantaialet oli viime vuonna MacBookeissa satasen luokkaa.Jukpro kirjoitti: Esim. verkkokaupasta saa vanhan macbookin ( 2.4ghz, SD, 160gb 2gb) 890e Eli kannataisiko ostaa tuo vai odottaa perjantaita ?
Viesti Kirjoittaja artmt »
Viesti Kirjoittaja skip »
Viesti Kirjoittaja ER »
Itse olen harkinnut jonkun kuvasoftan ostoa jos tulee hyvä tarjous. Photoshop Elements 6 näyttää olevan Ausseissa n. -30% eli ei ehkä kovin massiivinen ale kun huomioi että ovh taitaa olla Storessa korkeampi kuin joissakin muissa kaupoissa.skip kirjoitti:näköjään on jo australiassa ja uudessa seelannissa alennukset alkaneet. aika heikolta näyttää mielestäni.
Viesti Kirjoittaja ihra »
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Viesti Kirjoittaja digix »
Viesti Kirjoittaja ER »
Ja Suomi-Storessa sama tuote peräti 16% alessa. Jes, kyllä nyt kelpaa.ER kirjoitti:Itse olen harkinnut jonkun kuvasoftan ostoa jos tulee hyvä tarjous. Photoshop Elements 6 näyttää olevan Ausseissa n. -30% eli ei ehkä kovin massiivinen ale kun huomioi että ovh taitaa olla Storessa korkeampi kuin joissakin muissa kaupoissa.
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja Juhal79 »
Juhal79 kirjoitti:Muutenkin on kyllä aika säälittävää jos tonnin tuotteesta saa muutaman kympin alennuksen.
Mun mielestä tuo on varsin hyvä alennus. 8)Apple.fi kirjoitti:Free Shipping
1.098,00 EUR
Was 1.199,00 EUR
Save 101,00 EUR
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Mutta ei esim opiskelijalle...Crimson kirjoitti:Mun mielestä tuo on varsin hyvä alennus. 8)
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja artmt »
Viesti Kirjoittaja humppake »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Pekan alennukset on taas tuota lisämuistin kaa vehtaamista ja Apple Storeen vertaamista. Tuonkin iMacin saa monta kymppiä halvemmalla, jos tilaa Storesta ja laittaa muistit itse.Pasteur kirjoitti:No nyt näkyy Mustan-Pekankin alennukset... 24" iMac oli jopa >150e alessa.
Noted!Repe Ruutikallo kirjoitti:Pekan alennukset on taas tuota lisämuistin kaa vehtaamista ja Apple Storeen vertaamista.
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”