Terv.
Lyyra
Moderaattorin huomautus: Pyydetty lisäämään lista Lyyra-oppilaitoksista, jotta jokaisen ei tarvitse erikseen tutkia kuuluuko joukkoon vai ei.
Edit: Avaaja ei näköjään lue viestejään. Otsikko korjattu todenmukaisemmaksi.

Viesti Kirjoittaja Aatsi »
Viesti Kirjoittaja frissy »
Viesti Kirjoittaja E-Bop »
Mikäköhän on tämän tiedon todellinen perä?Aatsi kirjoitti:Opiskelijoilla on mahdollisuus ostaa Suomen halvimmat Macit Lyyran verkkopalvelusta (lyyra.fi). Siis halvemmalla kuin Applen omasta verkkokaupasta.
Terv.
Lyyra
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Ei näkynyt noita hintoja tuolla teidän sivuilla. Minun pitää siis hankkia Lyyran opiskelijakortti ennen kuin pääsen edes näkemään mitä tuotteita kaupassa on, ja mihin hintaanAatsi kirjoitti:Lyyran verkkokauppa on Suomen halvin ja hinta on neuvoteltu Apple Finlandin kanssa. Eli Lyyran verkkopalvelun kautta tunnistetaan Applen halvin hintakategoria. Kenelläkään ei siis ole mahdollisuutta yhtä halpaan hintaan. Ei Markantaloilla eikä muilla.
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Aatsi kirjoitti:Lyyran verkkokauppa on Suomen halvin ja hinta on neuvoteltu Apple Finlandin kanssa. Eli Lyyran verkkopalvelun kautta tunnistetaan Applen halvin hintakategoria. Kenelläkään ei siis ole mahdollisuutta yhtä halpaan hintaan. Ei Markantaloilla eikä muilla.
Minä ostin MacBookkini Markantalosta ja sain yli 8 prosentin alennuksen Apple Storen hintoihin verrattuna. Ilman minkäänlaista opiskelijakorttia. Kummallista.Aatsi kirjoitti:Eli lainaus... "Apple tarjoaa lyyralaisille iMac- ja MacBook- tietokoneista 8 prosentin alennuksen sekä MacBook Pro- ja Mac Pro -koneista 10 prosentin alennuksen.
Juurihan minä tuossa infosin, joten kannattaa vaihtaa tuo otsikko todenmukaisemmaksi.Aatsi kirjoitti:onhan se aina mahdollista, että joku myy tappiolla.
Mutta kyllä silti Lyyrassa on se halvin hinta. Jos löydät halvemmalla niin infoa, sillon kannattaa nimittäin ostaa
Ei. Mutta kuten todettua, minä ainakin sain Markantalosta halvemmalla kuin mistään muualta. Jopa halvemmalla kuin teidän mainostamat "halvimmat" hinnat. Ja ilman minkäänlaisia rajoitettuja kortteja.Aatsi kirjoitti:Oisko Crimsonilla faktaa Markantalon hinnoista, mihin ne voisi sitoutua?
Viesti Kirjoittaja Entropia »
Viesti Kirjoittaja MacMivu »
Viesti Kirjoittaja nimenion »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja ATD »
Viesti Kirjoittaja nimenion »
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”