Ostakaa äkkiä... tai älkää kuitenkaan hosuko.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Lihavoinnit minun.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Keltaisessa Pörssissä tarvitaan selvästi hintaneuvoksen konsultointia 8). Toivotaan, että kukaan ei tuohon macciin lankea, ainakaan tuolla hinnalla.Repe Ruutikallo kirjoitti:POWERMAC G4, PowerMac G4, 533 Mhz, AGP, 896 MB RAM muisti, 40 GB + 10 GB kovalevyt, CD-RW/DVD-ROM comboasema, h. 350 e
Ostakaa äkkiä... tai älkää kuitenkaan hosuko.![]()
Lihavoinnit minun.
Viesti Kirjoittaja Lakso »
Ei kuulu toimenkuvaan.Lakso kirjoitti:Eikös tuolla keltasessakin voisi neuvostella s-postilla
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Lakso »
Pöh, toimenkuvat on tehty muutettaviksiRepe Ruutikallo kirjoitti:Ei kuulu toimenkuvaan.Lakso kirjoitti:Eikös tuolla keltasessakin voisi neuvostella s-postilla
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Tuohan meinaa sitä, että minun kaksi iMac G3:sta on ainakin 400€:n arvoisia, kun niissä on 266mhz:n prossut ja muistiakin hurjat 160mtRepe Ruutikallo kirjoitti:Uusi löytö:
IMAC + EPSON STYLUS COLOR 740, iMac/233 G3-prosessori, 32 MB muisti, 4 GB kovalevy. Turkoosi. Sopiva printteri myynnissä. Tarjoa. H. 400 e,
Nythän on kyse vain siitä kuka ehtii ensimmäisenä käsiksi tähän lahjoitukseen...![]()
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
No jos noin halvalla lähtee, niin kai se on pakko käydä hakemassa. Kovasti kiitoksia Repelle hyvästä vinkistäRepe Ruutikallo kirjoitti:Uusi löytö:
IMAC + EPSON STYLUS COLOR 740, iMac/233 G3-prosessori, 32 MB muisti, 4 GB kovalevy. Turkoosi. Sopiva printteri myynnissä. Tarjoa. H. 400 e,
Nythän on kyse vain siitä kuka ehtii ensimmäisenä käsiksi tähän lahjoitukseen...![]()
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”