Minulle tarjottiin puoli vuotta liikkeen esittelykoneena ollutta MacBook 2.16 GHt Intel Core 2 Duoa hintaan 860 euroa. Muistia on 1024 Mt ja kiintolevytilaa 160 Gt. Koneessa on superdrive asema, airport ja webbikamera. Näytönohjain Intel GMA 950, integroitu 64 Mt. Sisällä pörrää MacOS X v.10.4 Tiger. Plussana musta väri, itse en ole tykästynyt siihen valkoiseen.
Onko hinta kohdallaan? Akkua ei ole kuulemma käytetty yhtään, eikä koneessa ole naarmuja, lohkeamia tms. Vuoden takuulla. Onko jotakin, mitä vielä pitäisi osata tiedustella myyjältä koneesta? (Muistia voisi kuulemma tuplata hintaan 50 e, mikä on ilmeisesti hitusen liikaa, mutta kattaa myös työn.)
MacBookin hinta-arvio
Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
MacBookin hinta-arvio
Viesti Kirjoittaja Chocolate »
-
Re: MacBookin hinta-arvio
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Akku on luultavasti vähän kärsinyt ja muistia kannattaisi tosiaan ostaa vaikka verkkokauppa.comista ja asentaa itse. Hintaa en itse pidä kovinkaan pahana, mutta jos saisin valita tuon ja uuden halvimman macbookin välillä, niin ottaisin sen uuden valkoisenChocolate kirjoitti:Minulle tarjottiin puoli vuotta liikkeen esittelykoneena ollutta MacBook 2.16 GHt Intel Core 2 Duoa hintaan 860 euroa. Muistia on 1024 Mt ja kiintolevytilaa 160 Gt. Koneessa on superdrive asema, airport ja webbikamera. Näytönohjain Intel GMA 950, integroitu 64 Mt. Sisällä pörrää MacOS X v.10.4 Tiger. Plussana musta väri, itse en ole tykästynyt siihen valkoiseen.
Onko hinta kohdallaan? Akkua ei ole kuulemma käytetty yhtään, eikä koneessa ole naarmuja, lohkeamia tms. Vuoden takuulla. Onko jotakin, mitä vielä pitäisi osata tiedustella myyjältä koneesta? (Muistia voisi kuulemma tuplata hintaan 50 e, mikä on ilmeisesti hitusen liikaa, mutta kattaa myös työn.)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
MBP mid2010
-
Viesti Kirjoittaja kermit »
Taitavat antaa ymmärtää uudemmaksi kuin onkaan... Se on mid 2007 -malli, jota valmistettiin alkukesä 2007 - syksy 2007 välisenä aikana. Loppuvuodesta 2007 (marraskuu?) tuli eka malli, jossa oli jo X3100 näytönohjain. Jotain lisuketta tuohon pitäisi ainakin saada. Akku-jutun voi jättää myös oman arvoonsa.
-
Viesti Kirjoittaja Chocolate »
Myyjä sanoi koneen tulleen heille marraskuussa 2007 ja jääneen pois käytöstä nyt keväällä uusien Leopardien myötä. Akun kesto oli kyllä minulla ensimmäisenä mielessä, mutta samainen kaveri vakuutti kirkkain silmin koneen olleen ainoastaan verkkovirran varassa. Tiedä hänestä sitten.
Tuumailin tuossa aikani ja lopulta totesin, että taidan sittenkin tilata aivan uuden MacBookin, vaikka se onkin hieman kalliimpi. Täytyy hankkia siihen se Tucanon Second skin tai jotain, jos/kun väri alkaa harmaantua. Näytönohjain on kuitenkin parempi, ja ostan sitten jossain vaiheessa isomman ulkoisen kovalevyn, joten 40 gigan ero ei haittaa. Kiitoksia vaan vastanneille.
Tuumailin tuossa aikani ja lopulta totesin, että taidan sittenkin tilata aivan uuden MacBookin, vaikka se onkin hieman kalliimpi. Täytyy hankkia siihen se Tucanon Second skin tai jotain, jos/kun väri alkaa harmaantua. Näytönohjain on kuitenkin parempi, ja ostan sitten jossain vaiheessa isomman ulkoisen kovalevyn, joten 40 gigan ero ei haittaa. Kiitoksia vaan vastanneille.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka