Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
Hmm.. mitä tapahtui Power Bookille. Ja mitä tapahtui tän saitin käyttäjille.
Kaikki on sarkastisia Pa******* ja vastaa kysymyksiin V*********.
Tosi nastaa.
Noh V*******n uhallakin kyselen että missä on parhaat hinnat. Korkeakoulu paikka on hankittu.
Mun G4 ibookki tiputti hintansa 2000€:sta 350€:oon 3 vuodessa.
Nyt haluan ostaa tykin Powerbookin? eli siis onko se MacBook Pro? Kato opiskelin 3 vuotta ja nousin vasta kellarista saavutettuani itselleni asettamani tavoitteet. Kaikki. Saa taputtaa. Noh eniveis mihin kannattaa suunnata ostoksille?
"Whatever I think is right for me to do, I do. I do the things that I believe I ought to be done and when I make up my mind to do something, I do one thing - I act"
pullis kirjoitti:Minä olen ymmärtänyt tuon hintaneuvoksen jutuista, että Markantalosta (Tampereelta?) kannattaa ainakin kysäistä hintaa ennen ostopäätöstä.
Niin ja onnittelut tavoitteen saavuttamisesta ja opiskelupaikasta.
Hintaneuvoksen ukaasit koskien tampereen markantaloa ovat tainneet koskea macprota...
Janry Phoenix kirjoitti:opiskelin 3 vuotta ja nousin vasta kellarista saavutettuani itselleni asettamani tavoitteet. Kaikki. Saa taputtaa
Tapu tapu. Tavoitteisiin ei tainnut sisältyä mitään äidinkieleen liittyvää?
pullis kirjoitti:Minä olen ymmärtänyt tuon hintaneuvoksen jutuista, että Markantalosta (Tampereelta?) kannattaa ainakin kysäistä hintaa ennen ostopäätöstä.
Niin ja onnittelut tavoitteen saavuttamisesta ja opiskelupaikasta.
Hintaneuvoksen ukaasit koskien tampereen markantaloa ovat tainneet koskea macprota...
Janry Phoenix kirjoitti:opiskelin 3 vuotta ja nousin vasta kellarista saavutettuani itselleni asettamani tavoitteet. Kaikki. Saa taputtaa
Tapu tapu. Tavoitteisiin ei tainnut sisältyä mitään äidinkieleen liittyvää?
Jep. Kiitos. Istuutuu takaisin alas. Joo eli *Markantalosta kannattaa kysyä. Toisaalta ei voi enää ottaa tosissaan vastauksia eli voi olla että yritätte ukottaa. Se on harmi sillä ennen olin aina luottavaisin mielin. Kun jotain kysyin niin aina saamiini vastauksiin pystyin luottamaan. Ehkä markantalossa ei edes ole koneita ja jätkät vaan nauraa mulle.
Niin arvoisa *PahaLemmikki mun äidinkieli on englanti. Ja kyllä liittyi. Suomeksi ja Englanniksi.
Sori jos en läpäissyt sun äidinkielen tenttiäs.
Hyvyydessä on haastetta. Paha voi olla kuka vain.
-J-
"Whatever I think is right for me to do, I do. I do the things that I believe I ought to be done and when I make up my mind to do something, I do one thing - I act"
Joo, niin se taitaa olla, että Repe puhuu tässä ketjussa Mac Prosta, eikä MacBook Prosta. Valitettavasti en osaa antaa sen parempia vinkkejä, mutta varmaan tuonnekin voi soittaa ja kysäistä saako alennusta myös kannettavasta tehokoneesta.
Tuosta ketjusta löytyy numero, josta kannattaa alennuksia tiedustella. Paikka on Tampereen Lielahden Markantalo ja myyjän nimi on Sisto. Puhelinnumero on 0408375529.
Yksi harkittava vaihtoehto, jos macbook pro:n ajattelit hankkia olisi tuo Applen ADC jäsenyys ja sen antaman alennuksen hyödyntäminen Apple Storeen. Tästä löytyy juttua myös foorumilta. Muistelisin, että jäsenyys maksoi 99€ ja sillä saat vuoden ajaksi kaikki päivitykset ilmaiseksi ja muuta sälää + yhdestä Apple tuotteesta alennuksen. Pro koneista 20% (???) ja mukana olevasta näytöstä saman.
Niin tai ihmiset tykkää ampua täältä rajottuneempia norsunluutornistaan.
Kiitän nöyrimmästi kaikista neuvosista ja pahoittelen Robin Hood henkeäni, silti veikkaan että älykäskin ihminen voi olla muille ystävällinen. Oikeestaan sehän just vaatii älyä olla ystävällinen. Ei tarvitse päteä.
Superia ja rokkenrollia. Ostan siis MacBook Pron karvahatumpikin malli kelpaa, jos se futaa, niin että tarjouksia otetaan vastaan. Myös näytön ostan. Mutta poustaa oikeaan paikkaan aiheesta! Nii ei tarvi huutaa.
Kiitos ja Syvä* kumarrus!
_Jani
8)
Niin tosiaan parempi myöhään kuin ei milloinkaan tämän tiedon suhteen eli Applen Intel-prosessoreihin siirtymisen myötä 2005/2006 myös kannettavien nimet muuttuivat, iBook muuttui MacBookiksi ja PowerBook MacBook Proksi
Tietotekniikan hinta putoaa muuten ihan järkyttävää vauhtia joten hukkaan menee sitä rahaa ellei käytä laitetta jotain 10 vuotta, osti ihan mitä vaan