http://www.konkurssipesat.com/ilmoituks ... arasto.htm
Viesti Kirjoittaja pekkak52 »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Noin näppituntumalta tuo paketti muuten kuulostaa aikas lailla kalliilta. Todella vanhoja koneita ja ohjelmia, joista iso osa näyttää olevan vielä kaiken lisäksi ilmaisia. Kalusteista paha sanoa mitään.Lehdentekotietokoneet:
1 kpl Powerpoint 9500/150
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Kyllä tuo ihan kohdillaan on... Et huomannut että pakettiin kuuluu myös "Äänet"!!!!MacFinn kirjoitti:Hintapyynnöstä kaks nollaa pois, niin ollaan aika lähellä oikeaa...
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kyllä on asiantunteva myyjä pesällä... En nyt tiedä ilkeäisikö satasta kumminkaan tarjota kun enimmäkseen ongelmajätettä on myynnissä. 8)MacFinn kirjoitti:Hintapyynnöstä kaks nollaa pois, niin ollaan aika lähellä oikeaa...
Viesti Kirjoittaja Snapple »
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Entäpä millä irtoaisi jännittävä "Apple adult runner"?Snapple kirjoitti:Paljollakohan lähtis pelkät äänet?
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Mä luulen että Repe tuntee noiden hinnat parhaitenJuhani L kirjoitti:Entäpä millä irtoaisi jännittävä "Apple adult runner"?Snapple kirjoitti:Paljollakohan lähtis pelkät äänet?
Ööh... adult... ehkä sen satasen sittenkin vois maksaa...EvilPet kirjoitti:Mä luulen että Repe tuntee noiden hinnat parhaitenJuhani L kirjoitti:Entäpä millä irtoaisi jännittävä "Apple adult runner"?Snapple kirjoitti:Paljollakohan lähtis pelkät äänet?![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Machist »
JOS!Repe Ruutikallo kirjoitti:Tehdääs muuten koe. Huolisiko joku tämän kasan edes ilmaiseksi? Minä en...
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Kyllä mä sen voisin ottaa, jos sen satasen mulle maksaisivat.Repe Ruutikallo kirjoitti:Tehdääs muuten koe. Huolisiko joku tämän kasan edes ilmaiseksi? Minä en...
Viesti Kirjoittaja iCook »
Viesti Kirjoittaja hakimac »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Veikkaan, että omistaja on ostanut koko 10 000 eur hinnalla kamat pois. Myöskin luulen, että kyseisen firman omistaja on myynyt itselleen (perheenjäsenelleen tai kaverille) kaikki firman oikeasti käyttökelpoiset laitteet. MacProt, painokoneet, printterit, softat järkyttävän halvalla. Näin on firmaa saatu jatkettua ja luottotappiot kuitattua.hakimac kirjoitti:Konkkapesä näyttää ilmoittavan, että romut on "myyty". Myyntihintaa ei ilmoiteta, mutta oletettava kai on, että jotatain niistä on maksettu. Todella mielenkiintoista silti on miten nuo muinaisrojut oli hinnoiteltu kymppitonniin alunperinkään? Mieleen tuli, että olisiko konkurssimyynnissä käytetty yksinkertaisesti ko. yrityksen viimeisimmässä taseessa lukevia kaluston arvostuksia, ja tiedot ja luvut on poimittu tästä siitä huolimatta olivatko ne jo taseessa aivan yli arvostettuja. Jos näin on, niin enpä ihmettele, että konkka tuli, varsinkaan jos taseessa olevia kaluston arvon tietoja on käyttetty lainan takaamiseen. Taloushallinnolliselta kannalta olisi mielenkiintoista tietää mitä rojuista saatiin konkurssimyynnissä ja kuinka paljon vastaavia konkkatapauksia Suomesta löytyy.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Osaisitko kommentoida miksi tuossa on romuille laitettu tuollainen hinta?Pasteur kirjoitti:Kylläpähän itse ajattelin puolisoni firman poistoissa iMacin ottaa ulos suorilta vuodessa. Kyllähän sitä tänäpäivänä pitää konetta vuosittain vaihtaa!
En osaa.NeliX4 kirjoitti:Osaisitko kommentoida miksi tuossa on romuille laitettu tuollainen hinta?
Eli niin varmasti olisi pitänyt. Ja itse siis pidän tietokonetta pääsääntöisesti poistamisen arvoisena jo ihan vuoden iässä. (Ellei kyseessä ole mikään mac pro.)hakimac kirjoitti:Näistäkin rojuista olisi varmasti jo poistoina tai sitten normaalissa vuosittaisessa inventaarioarvostuksissa pitänyt ajan myötä häipyä alkuperäinen hankinta-arvo taseessa.
Kerran kun tietoa näyttää hieman löytyvän, ni ajattelin kokeilla kepillä jäätä.Pasteur kirjoitti:En osaa.NeliX4 kirjoitti:Osaisitko kommentoida miksi tuossa on romuille laitettu tuollainen hinta?Miksi kysyt?
Kiitos vaan. Kyllä tuo teidän pohdiskelu ihan fiksulta kuulostaa... Varmaan juuri lainan takauksen takia haluttu pitää tase korkeana tai sitten yritetty pönkittää firman arvoa, kun on viimeisenä toivona yritetty myydä firmaa jollekin hölmölle, joka luottavaisin mielin vain tasetta lukisi.NeliX4 kirjoitti:Kerran kun tietoa näyttää hieman löytyvän, ni ajattelin kokeilla kepillä jäätä.
Pasteur kirjoitti:Varmaan juuri lainan takauksen takia haluttu pitää tase korkeana tai sitten yritetty pönkittää firman arvoa, kun on viimeisenä toivona yritetty myydä firmaa jollekin hölmölle, joka luottavaisin mielin vain tasetta lukisi.NeliX4 kirjoitti:Kerran kun tietoa näyttää hieman löytyvän, ni ajattelin kokeilla kepillä jäätä.
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”