Harvemmin näkee näitä alennusmyynnissä, mutta nyt on 50% hinnoista pois: https://www.panic.com/sale/.
Mukana siis Coda, Transmit, Candybar ja Unison.
Panicin softat puoleen hintaan (mm. Coda)
Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Panicin softat puoleen hintaan (mm. Coda)
Viesti Kirjoittaja anttti »
-
Re: Panicin softat puoleen hintaan (mm. Coda)
Viesti Kirjoittaja mercury »
$14.50 Transmitista on kyllä niin vähän, että jos sitä ei vielä ole, niin nyt kannattais ostaa. ![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Etenkin hyödyllinen MobileMe-asiakkaille, koska iDisk-siirrot ovat ihan toista nopeusluokkaa kuin Finderilla.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Etenkin hyödyllinen MobileMe-asiakkaille, koska iDisk-siirrot ovat ihan toista nopeusluokkaa kuin Finderilla.
kaikki maailman vesi on homeopaattista kusta
-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
On myös ainoa softa, jolla olen ongelmitta saanyt ääkkös ym kummat tiedostot siirtymään ihan joka paikkaan.mercury kirjoitti:$14.50 Transmitista on kyllä niin vähän, että jos sitä ei vielä ole, niin nyt kannattais ostaa.
/---
ap
Isomursu kertoo, että delfiinikaksikko oli emo ja poikanen.
http://gramdel.kapsi.fi/
http://gramdel.kapsi.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Hmm... Coda voisi kiinnostaakin, mutta toisaalta mulla on jo Espresso, joten toisiko tuo 50 taalalla mitään niin uutta, että kannattaisi hankkia? ![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja anttti »
Mulla on (nyt) molemmat, tosin Codaa käyttelin trialin verran ahkerasti ennen tänpäiväistä ostoa. Coda on valovuoden edellä Espressoa. FTP-tuki toimii, ja käyttö tuntuu muutenkin mukavammalta kuin bugisessa Espressossa. Ehkäpä Espressosta päivitysten myötä tulee parempi, toivotaan.Macco kirjoitti:Hmm... Coda voisi kiinnostaakin, mutta toisaalta mulla on jo Espresso, joten toisiko tuo 50 taalalla mitään niin uutta, että kannattaisi hankkia?
Eli mun mielestä 50 taalaa Codasta on sopiva hinta. Koita trialia, tosin toi ale loppuu ihan kohta...
-
Viesti Kirjoittaja MiniMe »
Onkos kenelläkään kokemusta Dreamweaver vs. Coda auto complete ominaisuuksista. Itse olen ihastunut tuohon Dreamweaverin auto completeen, mutta Codan keveys puolestaan voisi houkuttaa.
Todella nopean testin perusteella Codan auto complete tuntui hieman heikommalta (esim. css:ssä propertyjen auto complete toimi ok, mutta arvoihin ei ainakaan alussa ollut tarjolla esim. yleisiä font familyja). Kenties tähän on olemassa jokin plugari tai jokin muu jippo, jotta tuonne property puolellekin saisi mieluisia arvoja? Kommentteja tuon suhteen... pitkiä testausaikoja ei tuon tarjouksen perusteella taida olla
Todella nopean testin perusteella Codan auto complete tuntui hieman heikommalta (esim. css:ssä propertyjen auto complete toimi ok, mutta arvoihin ei ainakaan alussa ollut tarjolla esim. yleisiä font familyja). Kenties tähän on olemassa jokin plugari tai jokin muu jippo, jotta tuonne property puolellekin saisi mieluisia arvoja? Kommentteja tuon suhteen... pitkiä testausaikoja ei tuon tarjouksen perusteella taida olla

-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei kai se auta kuin ostaa pois kuljeksimasta. Testailin tuota puolisen tuntia ja olin myytyanttti kirjoitti:Mulla on (nyt) molemmat, tosin Codaa käyttelin trialin verran ahkerasti ennen tänpäiväistä ostoa. Coda on valovuoden edellä Espressoa. FTP-tuki toimii, ja käyttö tuntuu muutenkin mukavammalta kuin bugisessa Espressossa. Ehkäpä Espressosta päivitysten myötä tulee parempi, toivotaan.Macco kirjoitti:Hmm... Coda voisi kiinnostaakin, mutta toisaalta mulla on jo Espresso, joten toisiko tuo 50 taalalla mitään niin uutta, että kannattaisi hankkia?
Eli mun mielestä 50 taalaa Codasta on sopiva hinta. Koita trialia, tosin toi ale loppuu ihan kohta...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja omppa »
Siirryin nyt Cyberduckista Transmitiin, ja jälkimmäisen sutjakkuus ja käyttöliittymä on hyvä parannus 15 dolsulla. 

Braun Control ET44
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Itse tein saman, että hankin tuon Transmitin. Ja on aika hienoa, että nyt pystyy käyttämään tuota Mobileme:n levytilaa sillä nopeudella mitä oma liittymä antaa myöten eikä tarvitse aina valovuotta odotella, kun se ne tiedostot sieltä näkyviin. Jo se oli tuon hinnan arvoista.omppa kirjoitti:Siirryin nyt Cyberduckista Transmitiin, ja jälkimmäisen sutjakkuus ja käyttöliittymä on hyvä parannus 15 dolsulla.
Macbook Air M1
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka