Ajattelinpa perustaa tällaisen ketjun, jossa voi kertoa hyvistä iTunes Store - tarjouksista.
Itse olen juuri ostamassa Nine Inch Nailsin paria levyä, The Downward Spiral ja The Fragile:
0,99€ per levy. Eli biisin hintaiset levyt.
Joo, oikein luitte, tuo ekakin minulta puuttuu ennestään.
edit: kestääkö muuten kellään muulla nykyään latauksen jälkeinen "processing file"-vaihe sietämättömän kauan? Applen tukisivuillakin aiheesta keskustelua, aiemmin oli toinenkin ketju mutta se on "luonnollisesti" poistettu jo sieltä. Näidenkin parin levyn prosessoinnissa meni yli puolitoista tuntia, vaikka itse lataukset tulevat muutamassa sekunnissa perille. Ei paljon kiiressä ostella levyjä mukaan otettavaksi.
iTunes Store - hintabongauksia
Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
iTunes Store - hintabongauksia
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Viimeksi muokannut thebanzai, 5.8.2009 klo 17.39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Switch-jahkailua jo vuodesta 2003
-
Re: iTunes Store - hintabongauksia
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Kiitoksia tästä vihjeestä!thebanzai kirjoitti:Ajattelinpa perustaa tällaisen ketjun, jossa voi kertoa hyvistä iTunes Store - tarjouksista.
Itse olen juuri ostamassa Nine Inch Nailsin paria levyä, The Downward Spiral ja The Fragile:
Joo, oikein luitte, tuo ekakin minulta puuttuu ennestään.
Macbook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Vinkkinä muuten AppStorea käyttäville:
AppSniper ja PandoraBox on molemmat iphone-softia, joiden avulla voi tarkkailla AppStoren ohjelmia, joiden hintoja on vastikään laskettu, tehty ilmaiseksi ja myös uudet AppStoren softat noilla näkee.
AppSniper maksaa 0.79e, PandoraBox on ilmainen, mutta toisaalta AppSniperissa on enemmän ominaisuuksia (voi esim. laittaa ohjelmia watch/snipe -listalle, jolloin AppSniper ilmoittaa jos kyseisen ohjelman hinta on laskenut tms.)
AppSniper on maksanut itsensä jo monta kertaa takaisin, monta helmeä alennusta tuon avulla bongaillut
AppSniper ja PandoraBox on molemmat iphone-softia, joiden avulla voi tarkkailla AppStoren ohjelmia, joiden hintoja on vastikään laskettu, tehty ilmaiseksi ja myös uudet AppStoren softat noilla näkee.
AppSniper maksaa 0.79e, PandoraBox on ilmainen, mutta toisaalta AppSniperissa on enemmän ominaisuuksia (voi esim. laittaa ohjelmia watch/snipe -listalle, jolloin AppSniper ilmoittaa jos kyseisen ohjelman hinta on laskenut tms.)
AppSniper on maksanut itsensä jo monta kertaa takaisin, monta helmeä alennusta tuon avulla bongaillut

-
Viesti Kirjoittaja rostedt »
Kiitokset vinkistä!thebanzai kirjoitti:Ajattelinpa perustaa tällaisen ketjun, jossa voi kertoa hyvistä iTunes Store - tarjouksista.
Bändiltä näyttää olevan samaan 0,99€ alehintaan myös Things Falling Apart sekä livelevy And All That Could Have Been. Hinta kohdallaan näissäkin.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka