apua!
Olen tässä päivän pähkäillyt ja etsinyt vastausta kysymykseeni. Eli: voinko tilata edustoresta opiskelija-alennuksella, jos laitan maksajaksi mieheni? Kun luottokortti ei ole minun nimissä ja sillä homma hoituisi nopeammin. Sitten jos sieltä kysellään jotain opiskelijakorttia, joka taas on minun eikä maksajan. ääh.
Auttakaa tolloa.
Opiskelija-alennuksella tilaaminen
Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Opiskelija-alennuksella tilaaminen
Viesti Kirjoittaja tötterö »
-
Re: Opiskelija-alennuksella tilaaminen
Viesti Kirjoittaja TId »
Itse olen kaksi konetta tilannut edu-hinnalla. Toinen tilattu äidin Visalla ja toinen Mastercard-rinnakkaiskortilla. En tiedä miten tuo nyt ihan lain mukaan menisi, mutta itselle ei ongelmia ole tullut.
Jotta väärinkäsityksiltä vältyttäisiin niin olen kyllä ihan itse koneeni maksanut, mutta en omista luottokorttia
Jotta väärinkäsityksiltä vältyttäisiin niin olen kyllä ihan itse koneeni maksanut, mutta en omista luottokorttia

-
sama homma. Laitoitko sen luottokortin haltijan nimen laskutusosoitteeseen ja toimitusosoitteeseen oman nimen?
Pitää sitte pankkisiirrolla tilata jos ei onnistu, muttako ei malta odottaa![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Pitää sitte pankkisiirrolla tilata jos ei onnistu, muttako ei malta odottaa
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Ri-B »
Kyllä sen pitäisi noin onnistua. Käsittääkseni jos kone tulee opiskelukäyttöön (ja sen käyttäjällä on voimassaoleva opiskelija kortti) on oikeutettu edu-alennukseen. Esimerkiksi vanhemmat voisivat ostaa lapselleen edu-hintaisen koneen vaikka he eivät ole opiskelijoita, mutta se jolle kone tulee on. Opiskelijoillahan ei ole varaa itse ostaa Maccejä
nimim. opiskelija ja kaikki koneet ostanut itse
edit: itse olen kaksi konetta ostanut edu-alennuksella, eikä kummastakaan ole kysytty selvityksiä opiskeluista tai opiskelijakorttia tms...
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
nimim. opiskelija ja kaikki koneet ostanut itse
edit: itse olen kaksi konetta ostanut edu-alennuksella, eikä kummastakaan ole kysytty selvityksiä opiskeluista tai opiskelijakorttia tms...
TÄH!
-
Viesti Kirjoittaja john doe »
Maksajan ei tarvitse olla opiskelija, mutta koneen "tulevan omistajan" pitää pystyä todistamaan opiskelija kelpoisuutensa tarvittaessa. Apple lähettää tarkistuksia silloin tällöin.
-
Selvä homma,paljon kiitoksia vastauksista!
Ehkä kuitenkin ostan humacista kun ei se ole kuin 30 e kalliimpi, sanoivat että saa paikallisen tuen niin tarvi soitella irlantiin asti jos ongelmia tulee. Kai se kestää sitten se 30 e ylimäärästä heittää. Välttää odottamisenkin, olettaen että sen saa heti maanantaina ostettua![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ehkä kuitenkin ostan humacista kun ei se ole kuin 30 e kalliimpi, sanoivat että saa paikallisen tuen niin tarvi soitella irlantiin asti jos ongelmia tulee. Kai se kestää sitten se 30 e ylimäärästä heittää. Välttää odottamisenkin, olettaen että sen saa heti maanantaina ostettua
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja john doe »
Aika hyvin ovat Humacissa syöttäneet pavun vartta.. ihan yhtä lailla voit Applen nettikaupasta ostetun koneen kanssa soitella avun tarpeessa suomalaiseen numeroon ihan suomenkieltä käyttäen. Suosittelen tekemään pientä hintavertailua Helsingissä.tötterö kirjoitti:Selvä homma,paljon kiitoksia vastauksista!
Ehkä kuitenkin ostan humacista kun ei se ole kuin 30 e kalliimpi, sanoivat että saa paikallisen tuen niin tarvi soitella irlantiin asti jos ongelmia tulee. Kai se kestää sitten se 30 e ylimäärästä heittää. Välttää odottamisenkin, olettaen että sen saa heti maanantaina ostettua
-
Viesti Kirjoittaja perminna »
Ja tosiaan takuuhuollon / huollon tarpeessa Humac tai mikä tahansa muukin Applen virallinen huolto Suomessa/maailmalla palvelee. (Applelle soittamalla saa tapausnumeron, sitten voi viedä huoltoon takuuhuollon kohdalla.)
-
Viesti Kirjoittaja ravene »
Itse pohdin uskaltaako edu-alennuksella tilata, kun en omista opiskelija-korttia (opiskelija kyllä olen). Varmaan koululta jonkun todistuksen saisi, että opiskelee, jos sellasta Apple pyytäisi, mutta riittääkö se?
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Riittää.ravene kirjoitti:Itse pohdin uskaltaako edu-alennuksella tilata, kun en omista opiskelija-korttia (opiskelija kyllä olen). Varmaan koululta jonkun todistuksen saisi, että opiskelee, jos sellasta Apple pyytäisi, mutta riittääkö se?
-Harri
-
Hehee! Vertailin tässä ja sainkin ostettua samalla hinnalla täältä Helsingistä kuin edustorestakin! On tää kiva ![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka