Pohdiskelen tässä uuden ison imacin ostoa. Ostopaikkavaihtoehdot ovat joku pääkaupungin erikoismyymälä tai sitten Apple Store.
Molemmissa on varmaan hyvät ja huonot puolensa. AS ainakin kantaa koneen ovelle, eikö vain? Hinnat lienevät koko lailla samat.
Millaisia argumentteja vaihtoehtojen puolesta osaatte esittää? Vai onko vaihtoehdot yhtä hyvät? Kumpi parempi?
iMac kaupasta vaiko Storesta?
Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iMac kaupasta vaiko Storesta?
Viesti Kirjoittaja ikedude »
Viimeksi muokannut amanita, 10.4.2010 klo 17.28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Ketju siirretty.
Syy: Ketju siirretty.
-
Re: iMac kaupasta vaiko Storesta?
Viesti Kirjoittaja peku »
Apple Storen hyvä puoli on 14 vrk:n palautusoikeus ilman selityksiä. Konetta voi myös käyttää ja kokeilla normaalisti, toisin kuin esim. Verkkokauppa.comin nettikaupasta ostaessa. Verkkokaupan palautusoikeus päättyy siinä vaiheessa kun kone on otettu käyttöön ja käyttöjärjestelmän esiasennus suoritettu loppuun.
Applen koneissa olleitten laatuongelmien takia itse ostan vain Apple Storesta jolloin ei tarvitse alkaa vääntämään kättä kenenkään kanssa onko mahdollinen laatupuute vika vai ominaisuus. Toimitus ja nouto kotiovelta on myös plussaa.
Applen koneissa olleitten laatuongelmien takia itse ostan vain Apple Storesta jolloin ei tarvitse alkaa vääntämään kättä kenenkään kanssa onko mahdollinen laatupuute vika vai ominaisuus. Toimitus ja nouto kotiovelta on myös plussaa.
-
Viesti Kirjoittaja Touho »
Jos tiedät mitä olet ostamassa ja tunnet mäkkiraudat ja softat jo ennestään, ei omppustore ole yhtään pöllömpi ostospaikka. Muussa tapauksessa voisi suositella jotain paikallista kivijalkakauppaa. Kumpikaan ei ole huono vaihtoehto.
-
Viesti Kirjoittaja exlex »
Itse ostan yleensä Apple storesta. Palvelu nopeata ja tosiaan toi 14vrk palautusoikeus. Ja jos olet opiskelija tai opettaja, niin saat opiskelija alennuksen, kun tilaat Education store puolelta. Muutenkin olen ollut tosi tyytväinen palvelun tasoon.
MBP 16” | iPhone 13 PRO | iPad mini | Watch 5 | TV - 4 gen
http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
-
Viesti Kirjoittaja demise »
Ilman muuta storesta, komppaan pekua paitsi verkkiksen osalta omat kokemukset ovat toisenlaisia - itsellä ei ole ollut ongelmaa kun olen sinne koneen palauttanut, vaikka olikin jo "käyttöön otettu" - toki sen 14 päivän ajan on aina järkevä kohdella konetta erityisellä huolella, jotta palautus on mutkaton jos sen joutuu tekemään. Applen koneissa se on mallista riippuen jopa todennäköinen tilanne.
Jos ei storesta halua ostaa niin Gigantti ja Verkkis on minulle ainoat järkevät vaihtoehdot.
Jos ei storesta halua ostaa niin Gigantti ja Verkkis on minulle ainoat järkevät vaihtoehdot.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka