Rekisteröidyn juuri foorumillenne ja tunnustan het kättelyssä, että olen aina ollut PC miehiä. Hankin kotvanen sitten iPhone 3Gs:n ja olen niin kovin vakuuttunut sen parhaudesta. No nyt kävi niin, että vanha uskollinen läppärini sanoi sopimuksen irti. Tarkoituksenani olisi hankkia MacBook Pro 13-tuumaisena sen korvaajaksi. Se olisi sopivan kompaktin kokoinen meikäläisen menoihin ja kulkisi tarvittaessa reissussakin mukana. Kone tulisi ihan peruskäyttöön: kuvien käsittelyä, leffojen katselua, tekstin käsittelyä, musahommia, sähköpostia...Air malli kuulostaa jo nimenä jotenkin niin ihanan h**olta, että se ei kiinnosta. Joten Pro malli sen olla pitää

En ole mikään kovin aktiivinen uusimaan laitteistoa, vaan hankin yleensä perusmallia tanakammin varustellun version ja käytän sitä sitten hiukan pidempään. Bongasin www.mac.fi kauppiaalta seuraavanlaisen tarjouksen: MacBook Pro 13.3" Intel Core 2 Duo 2.4GHz 8.0Gt RAM Hybridi SSD 500Gt hintaan 1595€. Lisätietoa kyseisestä nettiosoitteesta.
Kysyisinkin nyt hiukan apua teiltä kokeneemmilta mäkkimiehiltä ja -naisilta, että onko tuo tarjous kohillaan? Taustatietona sen verran, ettö olen opiskelija, joten sain pientä huojennusta hinnasta esim. Apple Storesta. Yritin suorittaa itse vertailua useammassakin verkkokaupassa, mutta niissä ei saanut oikein käsitystä vertailukelpoisen paketin hinnoista. Siksi kysynkin nyt jelppiä teiltä.
Kiitos avusta jo näin ennakkoon, jos joku vaivautuu vastaamaan.
t:Idän Ihme