Varoitus. ioffer.com näyttäisi toimivan ainakin niin, että 3:n vkon päästä lähettävät mailiin ilmoituksen, jossa kerrotaan etten ole maksanut ja se aiheuttaa minulle ns. "NPB-statuksen" (non paying buyer). Yrittävät siis saada minut maksamaan uudestaan ostokseni.
Onneksi otin näyttökaappaukset kaikista ostotapahtuman vaiheista ja visa-tilisiirrosta. Sain lähetettyä tulikiven katkuisen vastauksen johon liitin dokumentit ja muistutin rikollisen toiminnan moraalisesta puolesta.
Sain kuitenkin hienot Leica M8 suojustarrat iPhoneen.
Epärehelliset nettikauppiaat
Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 13087
- Liittynyt: 2.5.2009 klo 14.39
Epärehelliset nettikauppiaat
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viimeksi muokannut amanita, 4.2.2011 klo 0.37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Ketju siirretty paremmalle alueelle.
Syy: Ketju siirretty paremmalle alueelle.
Se saattaa olla epämahdollista.
-
- Viestit: 7147
- Liittynyt: 8.5.2004 klo 10.33
-
- Viestit: 13087
- Liittynyt: 2.5.2009 klo 14.39
Re: Epärehelliset nettikauppiaat
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
^ Hiljaista on ollut tähän asti. Mailini lähti 19:55. Mielenkiinnolla odottelen...
Edit: 23:14 (Still waiting for response)
Edit: 23:14 (Still waiting for response)
Viimeksi muokannut Tauvo, 3.2.2011 klo 23.15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se saattaa olla epämahdollista.
-
- Viestit: 13087
- Liittynyt: 2.5.2009 klo 14.39
Re: Epärehelliset nettikauppiaat
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Vihdoin tuli vastaus, mutta mitään ei olla tehnyt väärin...
Vastaus tuli puhelimen kuoria myyvältä yritykseltä, joka sai saman mailin. iOffer on taas sivusto, jossa on monen myyjän tavaraa. Tiedä sitten kumpi niistä on se epärehellinen...
"Hi,
I am so sorry in this matter. I did not send the invoice. There is other customer who faced this problem; iOffer send them another invoice even after you paid them. And non-buyer rating is given by iOffer automatically. My apologize for this inconvenience.
Regards,
Sue."
Vastaus tuli puhelimen kuoria myyvältä yritykseltä, joka sai saman mailin. iOffer on taas sivusto, jossa on monen myyjän tavaraa. Tiedä sitten kumpi niistä on se epärehellinen...
"Hi,
I am so sorry in this matter. I did not send the invoice. There is other customer who faced this problem; iOffer send them another invoice even after you paid them. And non-buyer rating is given by iOffer automatically. My apologize for this inconvenience.
Regards,
Sue."
Viimeksi muokannut Tauvo, 4.2.2011 klo 10.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se saattaa olla epämahdollista.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit