Tuli hieman mietinnän aika miten kannattaisi "rakentaa" sopivaa kokonaisuutta netin käyttämiseen. Jos jollain hyviä vinkkejä, niin mielelläni otan ehdotuksia vastaan. Tarkoitus olisi järjestää paikkaan A suht toimiva netti, olla ok iPhone netti ja ok iPad netti. Paikassa B on Welhon netti joka olisi ns. perusvarma ja toimiva "varmuus" jos paikka A, tai laitteet ei riitä. Tällä hetkellä myös paikassa A on Welhon erittäin hyvä netti, mutta kun käyttöä paikassa A on alle 10%, niin 45 eur kk ei ole kovin mielekästä. Saatikaan että tähän lisäksi liittymät puhelimeen ja padiin noin 15 eur kk.
Mutta vaikka käyttö on alle 10%, niin se on työn takia tärkeä että myös toimiva. Toki en vaatisi että yhtä varma kuin tällä hetkellä, koska paikassa b on "back-up". Mutta en halua tapella yhteyksien kanssa liika kummiskaan.
Mielessäni on käynyt tyyliin Mokkula + mobiililiittymät, voisiko näistä saada jokin järkevä ratkaisu? Kokemuksia kun ei ole niin siksi kyselen viisaammilta ja kokeneimillta täältä. Tai sitten joku kiinteä liittymä + mobiililiittymä, ehkä tämä olisi ns. varmempi? Mokkuloihin sen verran että pitäää toimia Lionin kanssa sekä Win7 kanssa.
Ja jotta saadaan asia vielä sekavammaksi, niin paikassa A on myös Airport extreme & express & Aplle TV ja Apple TV2 joka hoitaa musiikin ja muuta media sekä telkkariin että stereoihin. Tämä seikka tosin toisarvoinen, sen voi myös hoitaa paikaas B.
Eli mielelläni otan vastaan vinkkejä mitä koknaisratkaisuja kannattaisia katsoa eri toimittajilta. Varsinkin "hyvät diilit". Ideahan on että tuo yht. 60 eur kk tippuisi merkittävästi paikassa A. Lisätietona tämänhetkiset asiakkuudet sitoutumattomat Welho, Elisa ja Saunalahti.
PS. Jos meni väärälle alueelle pahoittelen jo etukäteen.
Hankinta vinkkiä web liittymiin?
Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
Hankinta vinkkiä web liittymiin?
Viesti Kirjoittaja nalle76 »
Viimeksi muokannut nalle76, 15.10.2011 klo 9.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-give me death punk, baby-
-
Re: Hankinta vinkkiä web liittymiin?
Viesti Kirjoittaja ZeiEizh »
Ei noi mokkulat oo mulla vakaita olleet, mutta en oo jaksanut kiukustua koska rajoitteet on "ilmassa".
Mullakin on ollut kiinteenä Elisa, Welho ja Sonera. Nyt on menossa Sonera juurikin vakauden ja koti-tvn takia. 2 vuoteen en muista ensimmäistäkään katkoa palvelun puolelta.
Huonoa on sitten taas, että halvinta tää ei oo ja mä en oo ainakaan löytänyt konstia saada lähellekkään luvattua siirtonopeutta.
Elisa oli nurin harva se päivä ja Welho meni DeNAlle. DeNA huijasi mua kerran, toista kertaa se ei mun rahoja saa.
Mullakin on ollut kiinteenä Elisa, Welho ja Sonera. Nyt on menossa Sonera juurikin vakauden ja koti-tvn takia. 2 vuoteen en muista ensimmäistäkään katkoa palvelun puolelta.
Huonoa on sitten taas, että halvinta tää ei oo ja mä en oo ainakaan löytänyt konstia saada lähellekkään luvattua siirtonopeutta.
Elisa oli nurin harva se päivä ja Welho meni DeNAlle. DeNA huijasi mua kerran, toista kertaa se ei mun rahoja saa.
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka