Nyt pitäis sitten hommata tollanen ulkonen kovalevy mm kaiken mahdl "suojakopiointiin.."
Kaverin läppäri kun just väh aikaa sitten pöllittiin.. Ei tahdo samaa koettelemusta=> koneen mukana menee se ihan kaikki tärkein..
ELI mikä "kovo" olis hyvä hinta/laatu suhteeltaan???
Ite ajattelin:
verkkokaupasta--> LaCie Hard Drive Design by F.A. Porsche 250GB/7200RPM P3 USB 2.0 kovalevyä
Hintaa tulis vaan 100e ja kampanjan ansiosta sen saa kotiin kannettuna (kai)..
Tattista!
hyvä ulkoinen kovalevy? ?
Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
hyvä ulkoinen kovalevy? ?
Viesti Kirjoittaja vesa411 »
-
Viesti Kirjoittaja anssi »
Tuo on ainakin itselläni toiminut hienosti. Vähän vain ärsyttää kova ääni ja resonointi. Olen joutunut liimaamaan palan hiirimattoa pohjaan, että kovoa pystyy pitämään mukavasti pöydän päällä. Välillä se myös alkaa pörisemään ärsyttävästi itsekseen, mutta pörinä loppuu kun esim. avaa finderissa siitä jonkun kansion.
Olisi tosiaan hauska kuulla, onko olemassa jotain oikeasti hiljaista usb/firewire-kovalevyä?
Olisi tosiaan hauska kuulla, onko olemassa jotain oikeasti hiljaista usb/firewire-kovalevyä?
-
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
itse ostaisin kovon jossa on firewire liitäntä. tai oikeastaan ostinkin perjantaina, tilasin lacien 160gb, firewirellä verkkokauppa.comista hintaan 120€
koska tuon usb-levyn kanssa on ollut hieman ongelmia, eikä tuolla firewirellä ole muutakaan käyttöä, joten ei vie turhaan usb-paikkoja...
koska tuon usb-levyn kanssa on ollut hieman ongelmia, eikä tuolla firewirellä ole muutakaan käyttöä, joten ei vie turhaan usb-paikkoja...
-
Re: hyvä ulkoinen kovalevy? ?
Viesti Kirjoittaja wanders »
Edellistä Firewireä suosivaa kirjoittajaa kompaten mainitsen, että laitoin juuri AppleStoresta tilauksen 250 Gt Lacie/Porschelle (FW), hinta 135 € - ainoa ongelma luvattu 3-4 viikon toimitusaika. Jospa se jouluksi...vesa411 kirjoitti: LaCie Hard Drive Design by F.A. Porsche 250GB/7200RPM P3 USB 2.0 kovalevyä
---
-
Re: hyvä ulkoinen kovalevy? ?
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
minäkin olisin tilannut isomman, jos olisi ollut varastossa, mutta ei ollut muuta kuin tuo, joten pistin sen tilaukseen. siksi on kiire kun pitää kone pistää huoltoon, jote täytyy ottaa kovosta kopio, eikä se oikeen toimi kunnolla usb-levylläwanders kirjoitti:Edellistä Firewireä suosivaa kirjoittajaa kompaten mainitsen, että laitoin juuri AppleStoresta tilauksen 250 Gt Lacie/Porschelle (FW), hinta 135 € - ainoa ongelma luvattu 3-4 viikon toimitusaika. Jospa se jouluksi...vesa411 kirjoitti: LaCie Hard Drive Design by F.A. Porsche 250GB/7200RPM P3 USB 2.0 kovalevyä
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja anssi »
Juuri tuota tarkoitin. Joskus sirinää ei kuulu, mutta välillä kovalevy alkaa elämään aivan omaa showtaan.MacAntti kirjoitti:LaCiestä kuuluu kummalllista ininää ja sirinää, kunnes sen avaa työpöydältä. Ärysttävä piirre, seuraavassa ulkoisessa kovossa asetan äänettömyyden ensisijaiseksi ominaisuudeksi.
-
Viesti Kirjoittaja macqmin »
Kovon voipi sijoittaa piiloonkin, vaikkapa 4,5metrin päähän, äänisuojaan
Itse olen aikanaan hankkinut mm. Seagate 300Gb kiiintolevyn ja laittanut sen tällaiseen Macallyn boxiin.
http://www.tector.fi/product_info.php?products_id=1205
Löytyy kaikki tarvittavat liitännät ja on mielestäni ihan ok muutenkin.
Seagaten tilalle voi vaihtaa tarvittaessa toisen levyn tarpeen mukaan, eikä takuu siitä mene, kovolla takuuta on 5 vuotta.
Hinta-laatusuhde on jokaisen mieltymyksien summa, mutta ainakin minä olen tyytyväinen.
Kiintolevyäni vastaavaanlaista (tosin 320Gb) näyttäisi nyt saavan noin 100 eurolla ja kotelo näyttää nyt olevan tarjouksessa 99 eur, joten hintaa tulisi alle 200 eur, siis 320Gb ulkoiselle kiintolevylle.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)

Itse olen aikanaan hankkinut mm. Seagate 300Gb kiiintolevyn ja laittanut sen tällaiseen Macallyn boxiin.
http://www.tector.fi/product_info.php?products_id=1205
Löytyy kaikki tarvittavat liitännät ja on mielestäni ihan ok muutenkin.
Seagaten tilalle voi vaihtaa tarvittaessa toisen levyn tarpeen mukaan, eikä takuu siitä mene, kovolla takuuta on 5 vuotta.
Hinta-laatusuhde on jokaisen mieltymyksien summa, mutta ainakin minä olen tyytyväinen.
Kiintolevyäni vastaavaanlaista (tosin 320Gb) näyttäisi nyt saavan noin 100 eurolla ja kotelo näyttää nyt olevan tarjouksessa 99 eur, joten hintaa tulisi alle 200 eur, siis 320Gb ulkoiselle kiintolevylle.
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
From scratch to dust...
-
Viesti Kirjoittaja Dani »
Tämä Samsungin 400 GB / 169,90 euroa (28.11.2006) vaikuttaa hyvältä myös. Plussaa on design ja firewire-liitäntä.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=20653
http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=20653
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka