Haluan sellaisen mutta kun olen niistä hinnoista ja muusta niin epätietoinen niin kysyisin fiksuimmilta että kannattaako tilata netistä tai mennä jonnekkin kauppaan sitä hakemaan?
Olen kuukauden verran käyttänyt kaverini konetta ja ihastunut siihen.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja ka82 »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Täytyy tietysti aina kysyä, että mikä palvelu. Mulle parasta palvelua olisi se, että kone kannetaan kotiin. Joku toinen arvostaa jotain muuta. Pelkästään siitä, että myyjä sanoo kasvotusten "oleppa hyvä" ja "kiitos", ei minusta kannata kamalasti kupeestaan ekstraeuroja kaivaa. Tässähän laitteen testauskin on tehty kaverilla eikä kaupassa.Toveri Kaimapoikani kirjoitti:Kyselisin myös jälleenmyyjiltä. Mun mielipide on se että palvelu on ehdottomasti muutaman euron arvoinen... Ei kuitenkaan satojen eurojen.
Veljen nimi on paras. Yksityiselle ostettaessa voi nauttia kuluttajansuojan virhevastuusta, mutta jos äitee ostaa firmalleen niin mitään maksutonta takuun jälkeistä turvaa ei sitten ole. Toisaalta sillä säästyneellä alvilla voisi ostaa Applecaren, joten puolensa siinäkin.ka82 kirjoitti:kannattaako ostaa veljeni nimissä opiskelijana vai äitin nimissä firmalle?
miten opiskelijat oikein saa alennusta?
en tiiä semmosista yhtään mitään, sori ku tuntuu ehkä tyhmiltä nää kysymykset.
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Vissiin Stokka tilaa kaikkia malleja jos pyydetään.iDunno kirjoitti:Tietääkö kukaan saako jumbon stockmannilta macbook pro kannettavia? ja millä hinnalla? kaveri on siellä töissä ja voisi saada alennusta, mutta ei jostain syystä tiennyt myydäänkö siellä niitä(?!). Ainakin perus macbookkeja sieltä kyllä pitäisi löytyä.
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Eli firmalle ostettaessa ei tarvitse maksaa ALVia, vai kuinka?Repe Ruutikallo kirjoitti:Veljen nimi on paras. Yksityiselle ostettaessa voi nauttia kuluttajansuojan virhevastuusta, mutta jos äitee ostaa firmalleen niin mitään maksutonta takuun jälkeistä turvaa ei sitten ole. Toisaalta sillä säästyneellä alvilla voisi ostaa Applecaren, joten puolensa siinäkin.
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Juuri näin.Viizei kirjoitti:Eli firmalle ostettaessa ei tarvitse maksaa ALVia, vai kuinka?Repe Ruutikallo kirjoitti:Veljen nimi on paras. Yksityiselle ostettaessa voi nauttia kuluttajansuojan virhevastuusta, mutta jos äitee ostaa firmalleen niin mitään maksutonta takuun jälkeistä turvaa ei sitten ole. Toisaalta sillä säästyneellä alvilla voisi ostaa Applecaren, joten puolensa siinäkin.
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Alv ei suoranaisesti poistu, mutta mikäli firmalla on arvonlisäverollista myyntiä niin se voi vähentää ostostensa alvit myymiensä tuotteiden tai palveluiden alveista, eli käytännössä alv tällöin poistuu. Mikäli firmalla taas ei ole alvin alaista myyntiä niin silloin myös ostosten alvit tulee maksuun.joonahe kirjoitti:Juuri näin.Viizei kirjoitti:Eli firmalle ostettaessa ei tarvitse maksaa ALVia, vai kuinka?
Eli juuri näin.matteus/2 kirjoitti:Alv ei suoranaisesti poistu, mutta mikäli firmalla on arvonlisäverollista myyntiä niin se voi vähentää ostostensa alvit myymiensä tuotteiden tai palveluiden alveista, eli käytännössä alv tällöin poistuu. Mikäli firmalla taas ei ole alvin alaista myyntiä niin silloin myös ostosten alvit tulee maksuun.joonahe kirjoitti:Juuri näin.Viizei kirjoitti:Eli firmalle ostettaessa ei tarvitse maksaa ALVia, vai kuinka?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Muistaakseni mikä tahansa toisen asteen oppilaitos riittää Apple Storelle, eli lukio tai ammattikoulu käy hyvin. Ja AppleStoressahan ne ehdot tarkemmin mainitaan...olen nyt vain sen verta hitaammalla yhteydellä, etten oikein kykene selvittämään...makkone- kirjoitti:miten tuossa applestoren edu-alennuksissa katsotaan kuka on oikeutettu saamaan opiskelija-alennusta? pitääkö olla yli 18v/korkeakouluopiskelija? itse en opiskele mutta tyttöystävä on ammattikoulussa, saako hän opiskelija-alennukset applestoresta?
Viesti Kirjoittaja maxima »
Humacista sanottiin, että lukiolainenkin on opiskelija, kunhan on yli 18-vuotias. Applen sivuillakin jossain luki tuo 18 vuoden ikä.kallekilponen kirjoitti:Muistaakseni mikä tahansa toisen asteen oppilaitos riittää Apple Storelle, eli lukio tai ammattikoulu käy hyvin. Ja AppleStoressahan ne ehdot tarkemmin mainitaan...olen nyt vain sen verta hitaammalla yhteydellä, etten oikein kykene selvittämään...makkone- kirjoitti:miten tuossa applestoren edu-alennuksissa katsotaan kuka on oikeutettu saamaan opiskelija-alennusta? pitääkö olla yli 18v/korkeakouluopiskelija? itse en opiskele mutta tyttöystävä on ammattikoulussa, saako hän opiskelija-alennukset applestoresta?
Viesti Kirjoittaja msihvo »
Viesti Kirjoittaja Rok rok »
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”