Sekä iPhone antoi seuraavaa virheilmoitusta lähes jatkuvasti:

Itse löysin googlettamalla tuon lockscreenin taustakuvan alalaidan tekstin, ja sitä kautta nimesinkin viruksen "Sad iPhone"-virukseksi

Okei, kaikki lähti siitä kun halusin SSH:ta mun luurini tietokoneeseen. Latasin Veency:n cydiasta, ja kun respringasin, niin poks, luurini olikin aivan sekaisin. Vähän aikaa ihmettelin että miten kummassa mulle on tällanen tullut, olin salasananikin vaihtanut alpine:sta toiseksi sanaksi. Luulin siis olleeni turvassa viruksilta kun vaihdoin tuon salasanan, ainakin F-Securelta sanottiin että ei voi tarttua virus jos rootin salasanan vaihtaa, mutta olin saanut tartunnan cydiasta ladatun Veency-ohjelman kautta. Näin voit kuitenkin suojautua ilman latauksia tarttuvilta viruksilta :
Ohjeet salasanan vaihtamiseen:
1. Lataa ja asenna cydiasta ohjelma MobileTerminal.
2. Avaa MobileTerminal koti-ruudultasi. Ohjelman avatessasi ruudulla pitäisi lukea jotain tämän tyylistä : iPhonenNimi: ~ Mobile$
3. Kirjoita komentoriville komento `passwd` ilman lainausmerkkejä
4. Terminaali kysyy sinulta vanhaa (nykyistä) salasanaasi, joka on `alpine`, ilman lainausmerkkejä (Huom! Salasana ei näy ruudulla turvallisuussyistä)
5. Nyt terminaali kysyy sinulta uutta salasanaa. Syötä haluamasi salasana. Huomioi, että kirjoittamaasi tekstiä ei vieläkään näy turvallisuussyistä.
6. Anna uusi salasana uudelleen. Tekstiä ei näy vieläkään.
7. MobileTerminal ei ilmoita, että salasanan vaihto olisi onnistunut, mutta jos se ei antanut virheilmoitustakaan, on salasanan vaihto tehty onnistuneesti.
8. Sinun pitää vielä vaihtaa käyttäjän `root` salasana, joten kirjoita komentoriville `login root`
9. Anna komento `passwd`
10. Syötä vanha rootin salasana, joka on `alpine`
11. Syötä uusi salasana kahdesti. Suosittelen käyttämään samaa salasanaa kuin äskeisessä salasananvaihdossa.
12. Tehty! Nyt olet suojautunut SSH:n kautta leviävästä viruksesta.