Luulen että joku hakkeroi Macini? (Naapurien koneet näkyvät)
Keskustelua tietoturvasta ja varmuuskopioinnista Mac-, iPhone- ja iPad -käyttäjien näkökulmasta
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Luulen että joku hakkeroi Macini? (Naapurien koneet näkyvät)
Viesti Kirjoittaja Karim.P »
Sori jos on väärä palsta, mutta en tiedä mitä tekisin... Kun avaan finderin, tuossa lukee Jaettu, ja siinä on joku ihmeen "norppa". näkeekö hän tiedostoni?? apua
Viimeksi muokannut kallekilponen, 2.9.2010 klo 23.50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: otsikkoon selitys
Syy: otsikkoon selitys
-
Re: Luulen että joku hakkeroi macini?
anteeksi kauheasti epäselvä viesti mutta olen aika paniikissa kun mulla on tärkeitä tiedostoja mun koneella
salasanat sun muut vaikka minne

-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Ei näe tiedostojasi. Nuo ovat samassa verkossa olevia koneita, ja ne saattavat joissain internetliittymissä näkyä sinulle.
A1398 ● www.tuomashamalainen.com
-
eli olen siis turvassa huhhuh KIITOS!
miten saisin että kukaan ei mun nettiin pääse?

-
mitenklhän tuo on meiän nettiin päässyt? meillä on wlanissa salasana jos joku haluaa wlania käyttää..
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Jos käytät wlania niin salaa yhteys.Karim.P kirjoitti:eli olen siis turvassa huhhuh KIITOS!miten saisin että kukaan ei mun nettiin pääse?
Monta juttuu
-
miten tuo tapahtuu, olen poropeukalo näiden hommien kans... eli itse olen pihalla kiinni modeemissa, mutta äiti käyttää wlania. mites siis salaan sen ja mistäMarbo kirjoitti:Jos käytät wlania niin salaa yhteys.Karim.P kirjoitti:eli olen siis turvassa huhhuh KIITOS!miten saisin että kukaan ei mun nettiin pääse?

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Kannattaa lukea esimerkiksi täältä.
-
ok sen verran tajusin että näen tuosta tämän taloverkon netin käyttäjät eli siis kyseinen henkilö käyttää samaa talon nettiä. Tätä kerta ei voi estää, joten miten voin olla varma että hän ei näe minun tiedostojani. joku suomi24 sanoi että sama ongelma mutta hän näki toisen tiedostot, minä taas en näe hänen tiedostojaan (laitan näytä tietoja ja sanoo että hän käyttää PC- palvelinta. Mistä siis tiedän ettei minun tiedostojani hän näe?
*kiitos muffe linkistä, tajusinkin jo mutta kyseessä näyttää olevan vaan saman talon netin käyttäjä :/
*kiitos muffe linkistä, tajusinkin jo mutta kyseessä näyttää olevan vaan saman talon netin käyttäjä :/
Viimeksi muokannut Karim.P, 2.9.2010 klo 22.49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Varmistamalla, että järjestelmäasetusten Jako kohdassa ei ole jakoja päällä.Karim.P kirjoitti:ok sen verran tajusin että näen tuosta tämän taloverkon netin käyttäjät eli siis kyseinen henkilö käyttää samaa talon nettiä. Tätä kerta ei voi estää, joten miten voin olla varma että hän ei näe minun tiedostojani. joku suomi24 sanoi että sama ongelma mutta hän näki toisen tiedostot, minä taas en näe hänen tiedostojaan (laitan näytä tietoja ja sanoo että hän käyttää PC- palvelinta. Mistä siis tiedän ettei minun tiedostojani hän näe?
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Kiitoksiakallekilponen kirjoitti:Varmistamalla, että järjestelmäasetusten Jako kohdassa ei ole jakoja päällä.Karim.P kirjoitti:ok sen verran tajusin että näen tuosta tämän taloverkon netin käyttäjät eli siis kyseinen henkilö käyttää samaa talon nettiä. Tätä kerta ei voi estää, joten miten voin olla varma että hän ei näe minun tiedostojani. joku suomi24 sanoi että sama ongelma mutta hän näki toisen tiedostot, minä taas en näe hänen tiedostojaan (laitan näytä tietoja ja sanoo että hän käyttää PC- palvelinta. Mistä siis tiedän ettei minun tiedostojani hän näe?

11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Tietoturva ja varmuuskopiointi”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka