Sain juuri (vanhan) imac G4:n, jossa on OSX10.4.
Voisin käyttää naapurin langatonta nettiyhteyttä, mutta en osaa yhdistää mun konetta verkkoon. Siis ilmeisesti siinä ei ole mitään sisäänrakennettua vastaanotinta (?), ainakaan airportia ei ole.
Mulla on Gembird-merkkinen "wireless USB adapter", mikä lie onkaan suomeksi... Siinä paketissa lukee, että sopisi käytettäväksi OS 10.4:n kanssa - oletin, että tää tarkoittaisi tuota OSX:ää. Mukana tuli cd ja asennusohjeet, mutta vain Windowsille. Sain kyllä käsittääkseni asennettua tuon laitteen, mutta nettiyhteyttä en silti löydä.
Voisko olla niin, ettei tuo adapteri kuitenkaan toimi mun koneessa? Pitäiskö siihen hommata Airport?
Asennuksen aikana tuli teksti, että mun pitäis konfiguroida (?) joku juttu sieltä verkkoyhteyksistä, mutta en osaa...
Hahah, tulipas sekavin viesti ikinä, mutta ehkä tää kuvastaa sitä miten sekaisin itse olen.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mulla ei oo koskaan ollut mäkkiä, enkä oo koskaan joutunut värkkäilemään yhtään minkään verkkoyhteyksien kanssa. Kaiken lisäksi muutin juuri maahan, jonka kieltä en puhu, joten avun löytäminen täältä on vähän niin ja näin...