Netgearin kanssa ongelmia
Keskustelua tietoturvasta ja varmuuskopioinnista Mac-, iPhone- ja iPad -käyttäjien näkökulmasta
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 3982
- Liittynyt: 6.3.2010 klo 18.19
- Paikkakunta: Kempele
Netgearin kanssa ongelmia
Viesti Kirjoittaja iDock »
Elikkä tilattiin Soneralta 100/5M netti ja mukana toimitettiin Netgear CG3300D- mallinen kaapelimodeemi. Kytkin modeemin seinään, löysi signaalin ja kaikki toimi hyvin, kunnes yhtäkkiä verkko ei toimi ollenkaan, on sitten langattomalla verkolla tai ethernet piuhalla. Resetoin modeemin ja nyt se ei saa yhteyttä internetiin (i- valo ei pala, vaikka virta, "salama sisään" ja "salama ulos" palaa) vaikka kaapelit ovat hyvin ja kunnolla kiinni. Eikä tällä iMacilla pysty yhdistämään netgearin langattomaan verkkoon. Mitä avuksi?
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
- Viestit: 3192
- Liittynyt: 21.2.2004 klo 5.04
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Netgearin kanssa ongelmia
Viesti Kirjoittaja vesku »
toivottavasti ehdit ottaa yhteyttä Soneran Vikapalveluun, 020690101. Ei näihin täältä apua taida voida löytyä. Netgearkin on "hauska" laite.iDock kirjoitti:Elikkä tilattiin Soneralta 100/5M netti ja mukana toimitettiin Netgear CG3300D- mallinen kaapelimodeemi. Kytkin modeemin seinään, löysi signaalin ja kaikki toimi hyvin, kunnes yhtäkkiä verkko ei toimi ollenkaan, on sitten langattomalla verkolla tai ethernet piuhalla. Resetoin modeemin ja nyt se ei saa yhteyttä internetiin (i- valo ei pala, vaikka virta, "salama sisään" ja "salama ulos" palaa) vaikka kaapelit ovat hyvin ja kunnolla kiinni. Eikä tällä iMacilla pysty yhdistämään netgearin langattomaan verkkoon. Mitä avuksi?
iMac 21,5" late 2009 OSX 10.10 Macbook Pro 13,3" mid 2009 OSX 10.10 Powermac G4 450 2/120/64 OSX 10.5.8 Leopard; iPod nano 8gig (product)RED 3.gen; iPhone 5 64 Gb iPad mini 32 Gb
-
- Viestit: 3982
- Liittynyt: 6.3.2010 klo 18.19
- Paikkakunta: Kempele
Re: Netgearin kanssa ongelmia
Viesti Kirjoittaja iDock »
Ongelma korjaantui, kun irroitin kaapelit ja vein modeemin ulos hetkeksi jäähtymään, jonka jälkeen annoi resettiä. Nyt toimii kuin ajatus täydellä satasella.
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Tietoturva ja varmuuskopiointi”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit