Uutisen bongasin skitso-Jannen

/Janne
Viesti Kirjoittaja Veli Hopea »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Hep, siis liitelee? Eikö sen kuulu "liidellä", musta se on nimittäin maailman ärsyttävin piirre osx:ssä, kun koittaa raahata posteja roskikseen, niin se sidebar alkaa slaidata ihan järjettömästi vasemmalta oikealle. Musta toi on ollut mulla suurinpiirtein aina alusta alkaen.(mailboxes-sidebar liitelee ihan minne sattuu)
Eikun tuo on juuri se miten sen pitäiskin käyttäytyä (hyvässä ja pahassa). "Liitelyllä" tarkoitan sitä, että tuo sidebar lensi yht'äkkiä pois koko mail-ohjelman alueelta (ts. muuttui irtonaiseksi kokonaan).Hep, siis liitelee? Eikö sen kuulu "liidellä", musta se on nimittäin maailman ärsyttävin piirre osx:ssä, kun koittaa raahata posteja roskikseen, niin se sidebar alkaa slaidata ihan järjettömästi vasemmalta oikealle. Musta toi on ollut mulla suurinpiirtein aina alusta alkaen.
Viesti Kirjoittaja Kirjiz »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Topsi »
Selittäkääpä tarkemmin. Kun minä otan inboxista jonkun mailin ja vedän sitä sidebarin roskiin, ei mikään slaidaa yhtään mihinkään. Onko mulla jotain häikkääs. Sidebariksi minä käsitän sen palkin joka tulee joko vasemmalle tai oikealle (sen mukaan kummalla puolella on tilaa), kun painaa "Postilaatikot"-nappia.Hep, siis liitelee? Eikö sen kuulu "liidellä", musta se on nimittäin maailman ärsyttävin piirre osx:ssä, kun koittaa raahata posteja roskikseen, niin se sidebar alkaa slaidata ihan järjettömästi vasemmalta oikealle. Musta toi on ollut mulla suurinpiirtein aina alusta alkaen.
Viesti Kirjoittaja jannenet »
Viesti Kirjoittaja Topsi »
Palaa sivulle “Tietoturva ja varmuuskopiointi”