Ei tallennu minullakaan, ja on Macci ja kaikki killuttimet.
Vanhat mustavalkojutut tallentuu, vaan ei nämä uudet.
Tulee herja:
"Cannot open the file. Verify that the path and filename are correct and try again"
Ossi kirjoitti:Ei tallennu minullakaan, ja on Macci ja kaikki killuttimet.
Tulee herja:
"Cannot open the file. Verify that the path and filename are correct and try again"
Tulee herja:
Tulee herja:
Ääkösiä nimessä? Silloin ei toimi vai miten oli?
?
Niin siinä areenan tiedostossa mitä yrität avata? Jostain luin että sillon et saa toimimaan juuri sitä pätkää...
_wicked_ kirjoitti:No voi damn... Ja mulla ei oo sitä ohjelmaa...
Ai niin, pitäisi varmaan mainita, että mulla on Vista
Enkä mä oikeestaan viittis asennella enempää mitään ohjelmia, eli en varmaan sit tuu saamaan tota videota
Onko se Visva niin huono ettei siihen voi edes ohjelmia asentaa?
Hommaa Macci, tähän voi asentaa mitä vaan.
Tosta ohjelmasta tuli muuten 190 megan mov-tiedosto. 8)
Tottakai voi asentaa, mutta kun me ollaan sovittu miehen kanssa niin, että se hoitaa noi ohjelmien asennukset
Ja mitä? Saitko sä tallennettuu sen? Mä ja mun veli yritetään molemmat, se sen koneella ja mä mun koneella, mut ei vaan onnistu Sillä on kyllä noita ohjelmia...
Ihan hyvin se tallentus.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
_wicked_ kirjoitti:Ja mitä? Saitko sä tallennettuu sen? Mä ja mun veli yritetään molemmat, se sen koneella ja mä mun koneella, mut ei vaan onnistu Sillä on kyllä noita ohjelmia...
Tästähän on koko ketjussa kyse, niitä ei voi tallettaa Windowsilla. Mainitsithan käyttäväsi Vistaa. Macillä tallennus toimii, joillakin poikkeuksilla tosin.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
_wicked_ kirjoitti:Ja mitä? Saitko sä tallennettuu sen? Mä ja mun veli yritetään molemmat, se sen koneella ja mä mun koneella, mut ei vaan onnistu Sillä on kyllä noita ohjelmia...
Tästähän on koko ketjussa kyse, niitä ei voi tallettaa Windowsilla. Mainitsithan käyttäväsi Vistaa. Macillä tallennus toimii, joillakin poikkeuksilla tosin.
Vieläkö saan jotenkin YLEn Areenalta videot talteen ilman Quicktime Pro:ta? Olisi kiva arkistoida Tonttu Toljanterin seikkailut.
Repe Ruutikallo kirjoitti:Jungnerin kuuluttajamimmikin on semmonen pakkaus että eihän siitä sais silmiään(kään) irti jos omassa kotona vastaava olis. Ei ainakaan pääjohtaja mihkään nettiin ehdi...
Taitaa pääjohtaja olla sen verran kiireinen Facebookin kanssa, ettei ehdi edes tuoretta vaimoaan hoitelemaan. So fucking what?
Crimson kirjoitti:Kuinka saan tavaraa talteen YLEn Areenasta? Vaatiiko Quck Time Pro:n? Missä muodossa / laadulla tavara tallentuu? Saako editoitua iMovie:lla? APUVA!
Kun video on latautunut kokonaan, klikkaa oikeassa laidassa olevaa "kärkikolmiota" ja valitse "Tallenna". Siinä on muistaakseni kaksi vaihtoehtoa: tallenna lähdemuodossa ja tallenna QuickTime-muodossa tms. Ainakin ensimmäisen pitäisi toimia, kuten pitääkin. Tavara tallentuu juuri sillä tarkkuudella, kuin se on Areenaan laitettu.
iMoviesta en tiedä juuri mitään.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Crimson kirjoitti:Kuinka saan tavaraa talteen YLEn Areenasta? Vaatiiko Quck Time Pro:n? Missä muodossa / laadulla tavara tallentuu? Saako editoitua iMovie:lla? APUVA!
Kun video on latautunut kokonaan, klikkaa oikeassa laidassa olevaa "kärkikolmiota" ja valitse "Tallenna". Siinä on muistaakseni kaksi vaihtoehtoa: tallenna lähdemuodossa ja tallenna QuickTime-muodossa tms. Ainakin ensimmäisen pitäisi toimia, kuten pitääkin. Tavara tallentuu juuri sillä tarkkuudella, kuin se on Areenaan laitettu.
iMoviesta en tiedä juuri mitään.
Onkos kukaan onnistunut ottamaan talteen audiota? Olisi uusia jaksoja Knalli ja sateenvarjo sarjasta mutta samanlasta valintaa (tallentamiseen) ei tule kuin videoissa jotka talteen saa mallikkaasti... ehdotuksia?
lisäys: Olimpas puusilmä, saahan sen tallennettua mutta quicktime filenä vain. Mitenköhän tuon saisi suoraan (kaiketi on wma:na) tallennettua? mp3:ksi siten on saatava tehtyä myöhemmin mutta se on sen ajan murhe se..
Arkistoin/pelastan vanhoja Apple ][ & ///- laitteita,ohjelmistoja,lehtiä-Suomalaista Apple ][ & /// historiaa.
fiMUG ry:n jäsen. KansasFest & Apple ][ forever.http://finapple.hho.fi/finapple
Ulkomaan IP:t on "tekijänoikeudellisista syistä" blokattu YLE Areenasta ja tuon eston kiertäminen ei ole onnistunut. Areena olisi loistava palvelu itselle kun pääsisi katsomaan kotimaisia TV-lähetyksiä, enpä olisi uskonut että kympin uutisiakin yrittää joskus väkisin saada netistä ulos =)
Eli siis hieman aiheen sivusta mutta onnistuuko kierto muuten kuin suomalaisen proxyn kautta (joka on poissa laskuista ellei jollakulla ole kertoa ilmaista ja nopeahkoa välityspalvelinta)?
Asiasta tuli jo aikanaan ulvottua YLE:llekin, jos ei muuta hyötyä ollut niin ihan kostoksi ainakin.
n0ble kirjoitti:Ulkomaan IP:t on "tekijänoikeudellisista syistä" blokattu YLE Areenasta ja tuon eston kiertäminen ei ole onnistunut. Areena olisi loistava palvelu itselle kun pääsisi katsomaan kotimaisia TV-lähetyksiä, enpä olisi uskonut että kympin uutisiakin yrittää joskus väkisin saada netistä ulos =)
Eli siis hieman aiheen sivusta mutta onnistuuko kierto muuten kuin suomalaisen proxyn kautta (joka on poissa laskuista ellei jollakulla ole kertoa ilmaista ja nopeahkoa välityspalvelinta)?
Asiasta tuli jo aikanaan ulvottua YLE:llekin, jos ei muuta hyötyä ollut niin ihan kostoksi ainakin.
Tuohan siis on ihan oikea tekijänoikeudellinen syy. Ylellä on siis lupa levittää noita verkossa suomen alueella. Mikäli he jakaisivat niitä maailmanlaajuisesti niin tekijänoikeuskorvaukset moninkertaistuisivat ja koko systeemin ylläpidossa ei olisi mitään järkeä.
TheKraken kirjoitti:Tuohan siis on ihan oikea tekijänoikeudellinen syy. Ylellä on siis lupa levittää noita verkossa suomen alueella. Mikäli he jakaisivat niitä maailmanlaajuisesti niin tekijänoikeuskorvaukset moninkertaistuisivat ja koko systeemin ylläpidossa ei olisi mitään järkeä.
Siitä ei liene epäilystäkään - näinhän he ilmoittavat myös sivuillaan (rajoitushan aiheutuu musiikista, ei YLE:n kuvamateriaalista). Itseä kismittää että minun tapauksessa menee lapsi pesuveden mukaan kun haluaisin katsoa esimerkiksi SM-hiihtoja, joka ei perinteisesti ole ollut mitään musiikin juhlaa.
Mutta jos tämä on harmaammalla alueella kuin tallentaminen niin ei minulla ole kiinnostusta jatkaa aiheesta foorumilla.
n0ble kirjoitti:Asiasta tuli jo aikanaan ulvottua YLE:llekin, jos ei muuta hyötyä ollut niin ihan kostoksi ainakin.
Hiphurraa! Palautteesta oli kuin olikin hyötyä, 3 kuukautta sitten kaikki oli blokattu ulkomailta, nyt sivuilla lukee (kuten mielestäni pitääkin):
http://areena.yle.fi/node/520 kirjoitti:Tekijänoikeusrajoitteiden takia tallennemusiikkia (levymusiikkia) sisältävät radio- ja tv-ohjelmat ovat kuunneltavissa ja katsottavissa vain Suomessa. Rajoituksen takana on tekijänoikeusjärjestö Gramexin kanssa tehty sopimus, joka antaa mahdollisuuden levymusiikin esittämiseen Suomessa.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että ulkomailta voi seurata uutisia ja puheohjelmia, joissa ei ole musiikkia sekä konserttitaltiointeja ja lastenohjelmia.
No tulipa tuo nyt sitten ostettua, kun ei paljoa maksanut (tai vähän suhteellista). Mutta mulla ainakin areenassa ei avaa suoraan vaan ilmoittaa ettei pluginia löydy. No sitten kun likkaa uudessa sivulla "avaa mediasoitin omaan ikkunaan", niin se aukaseekin VLC:n. Mites nyt?