Viesti Kirjoittaja jeppe »
Viesti Kirjoittaja tvkaista »
Viesti Kirjoittaja inkogn »
Viesti Kirjoittaja lucas- »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Joo, noin toi näyttäis menevän, Applen omia hömpötyksiä siis. Mutta pääasia, että saa itse vaihdettua oikealle osastolle.TheKraken kirjoitti:Tämä siis juuri se juttu, johon sain korjauksen mailissa.Crimson kirjoitti:Eikö iTunesilla tai vaikkapa MetaX:llä TV-sarjaksi merkkaus tallennu metadatatasolla tiedostoon? Onko tuo jotain Applen omia epästandardeja hömpötyksiä vai kuinka homma toimii?TheKraken kirjoitti:Ohjelman saa sittenkin iTunesissa merkattua TV-sarjaksi, mutta sitä ei voi metadata-tasolla tehdä tiedostoon, joten se ei TVkaistaa silti mahdollista noin toimimaan. Mutta kuitenkin sinä itse voit ne sellaisiksi merkata.
Mulla ainakin itseripatut ohjelmat (ja Areenasta tallennetut Muumit) näkyvät tuolla iTunesin TV-ohjelmat-osastolla, kun olen käsin valinnut tyypiksi "TV-ohjelma". Eli osasto ei ole varattu vain Storesta ostetuille sarjoille
Mutta siis ei videotiedostoissa ole sellaista "tv-sarja" tagia, vaan se täppä on ihan siellä iTunesin omassa xml-tiedostossa. Eli siis jos sinä vaikka kopioit jonkun noista sarjoista minulle, niin minun iTunes ei ymmärrä sitä TV-sarjaksi laskea.
Eli siis eipä TVkaista asialle mitään voisi, vaikka ohjelmat olisikin jotenkin ohjelmaoppassa tagitettu ja he siitä jonkun tagin saisivat.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kokeiles sitä 2 megan MPEG4-tiedostoa. Se sopii iTunesiin oikein mallikkaasti ja ainakin omilla silmillä kehtaa katsella MBP:n näytöltä. Ei se mitään dvd-tasoa tietenkään. Jos semmosta tahtoo, niin sitten kasvaakin tiedostokoot aika ronskistiCrimson kirjoitti:Kokeilin hakea tuolta yhden ohjelman. ITunes-pätkä on aivan järkyttävää kuraa, (75 kb/s, 320x180, mono). Ehkä tuota iPodilla pystyis jotenkin kattomaan, nimikin olisi siis parempi vaihtaa iPodiksi. ITunes-pätkä vois sitten olla MP4 kunnon laadulla, jotta vois iTunesista Front Row:n kautta pyöritellä telkkariin. Semmosen jos sais ja nuo tagit automatic, niin voisin jopa harkita palvelusta maksamisesta.
Viesti Kirjoittaja Mikakj »
Viesti Kirjoittaja inkogn »
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Just testailen tuota iPhone versiota.. Pikkukakkosta katseleninkogn kirjoitti:En tiiä tosta mut jos etsit TVtä iphoneesi niin.
http://www.tvkaista.fi
alanurkassa iphone-optimoidut sivut.
Viesti Kirjoittaja kermit »
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Viesti Kirjoittaja tupellica »
iPod Touchia unohtamatta. Ja webbi sivun voi jättää, jos joku sitä muotoa haluaa käyttää.tupellica kirjoitti:Kun ilmeisesti tvkaistan väki seuraa tätä threadia ajattelin ehdottaa, että iphonelle optimoidun sivun sijaan, kehittäisi iphone ohjelman jolla tvkaistaa voisi käyttää. käyttöliittymänä toimisi varmaan esimerkiksi "telkussa" sovelluksen kaltainen malli, mutta tv ohjelma tietojen sijaan ohjelmasta voisi katsoa niitä.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
TOi tarkoittaa sitä, että se ohjelman muokkaus ei ole vielä valmis tvkaistan päässä. Tosiaan menee jonkun aikaa ennen kuin nuo ohjelmat rupeavat toimimaan lähetyksen jälkeen.MasBe kirjoitti:Ilmeisesti nyt kun ekat ohjelmat on menny, on ne tuolta ladattavissa. Macin kautta ne voi ladata koneelle, mutta iPhoneen tulee vain virhettä "The requested resource() is not available"
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”