nallemaija kirjoitti:Harmittaa kyllä todella paljon että tämä TVKaista on mennyt näin epäluotettavaksi. Yhtään ei voi tietää että pätkiikö joku ohjelma vai ei kun sitä alkaa katsomaan. Ja herne on aika syvällä silloin kun joutuu etsimään jotain toista palvelinta tai laatua jotta löytäisi sen toimivan streamin. Kyllä minä voisin maksaa tästä vähäsen enemmän vuodessa lisää jos voisin aina luottaa siihen että kun alan jotain katsomaan, se myös toimii.
TVKaista on minulle aivan ehdoton juttu nykyään. Paluuta perinteiseen TV:n katseluun ei enää ole. Harmi, että ties mistä syystä tämä on mennyt tämmöiseksi säätämiseksi...
TV-Kaistaa kun en ole kokeillut, mutta tätä keskustelua kuitenkin semiaktiivisesti, tuli mieleen kysäistä, olenko ymmärtänyt asian ihan pieleen, kun olen kuvitellut, että palvelu toimii niin, että se siis tallentaa kaikki kanavat, ja sitten käyttäjä lataa koneelleen ne ohjelmat, joita haluaa katsella - latauksen jälkeen?
Streemaushan tarkoittaisi sitä, että katsoisin ohjelmaa, ikään kuin live-lähetyksenä verkon läpi, jolloin verkkoliikenne ja verkon ostettu sisäänlatausvauhti vaikuttavat varsin oleellisesti ohjelman laatuun?