EyeTv:n kanavat
Koko liikkuvan kuvan kirjo
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
EyeTv:n kanavat
Viesti Kirjoittaja venit »
Miksiköhän EyeTv ei näytä muita YLE 1 kanavaa. Pävitin versioksi 3 ja luulin että se olisi ollut se ongelma. Ei ollut. EyeTv on 410. Onko jollakin ideaa miten muut kanavat saisi esiin?
Mini+23"+eyeTV+iPod Auto+kattot Vetok Ruohonl 2 risa mökillä Silppuri Fiskars sakset+pensasl (vm 05 mutta on 06) Harjoja Lapio Rautakanki ja 3 käsisahaa 1 lihasaha 2 Sukset ja liian lyhyet sauvat 2 pakkia Pumppu -72 pesuri ei katk 2 Moottoris Pyörä
-
Re: EyeTv:n kanavat
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Eikö siis näy YLE1? Vai näkyykö muut paitsi YLE1?
Oletko koittanut kanavien hakua sekä normaalisti, että exhaustive scanilla? Riittäähän varmasti signaalin voimakkuus?
Oletko koittanut kanavien hakua sekä normaalisti, että exhaustive scanilla? Riittäähän varmasti signaalin voimakkuus?
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Re: EyeTv:n kanavat
Viesti Kirjoittaja venit »
Siis vain YLE 1 näkyi. Yritin hakea kanavia ja onnistuin, vaan eipä eyetv huolinut muuta kuin YLEn 1. Vaihdoin lataamiset eyetv 610 mukaisesti, eli ilmoitin että mulla on toi laite. Niin jonkin ajan päästä minulle naurettiin ja asennusvaiheen opastaja kehotti minua vaan tyytymään eyetv 410 laitevalintaan. Hetken jo uskoin että se olisi 610, piti oikein tarkistaa. Ja olihan se. Puijaus epäonnistui. Kaiken piti olla ok, ver. 3.1.X asentui ja ongelma oli edelleen sama. Vain 1 kanava näkyi.
Kelasin tämän foorumin sivuja, ja siellä joku varmana kirjoitti että hyökkää sinne kirjastoon ja poista tietty eyetv:n .plistejä. Minun minin kirjastossa niitä oli useita. Poistin niitä kaikki, koska en jaksanut alkaa lukea mitä tiettyjä vain piti poistaa. Samalla maailman sivuilla, siis ulkomaisilla sivuilla jossain, minulle tarjottiin mahdollisuus uninstallointiin. Yritin sitä tehdä. Softa kyseli tavan takaa passwordia eyetv helper.appin käskystä tai jonku sen tyyppisen fileen. Kuudennen kerran lopetin uninstalloinnit kun se pyysi pyysi sitä salasanaa aina vaan. Pyyntikertojen väli oli noin likimain 6,11 minuutin luokkaa. Aikaakin täten paloi.
Sammutin ja asensin uudelleen. Tuo menettely on aina auttanut tähän saakka. Minini on aina osannut järjestellä palikoita itsekseen käynnistyksen yhteydessä. Asensin uudelleen ja kaikki meni hienosti. Ihan kuten aikaisemminkin. Etsin kanavat ja kaikki näytti taas olevan ok. Kanavien piti löytyä taas. Ja ne myös löytyivät. Eli ne kirjaston plistit pitää näköjään poistaa.
Kerroin ihan siksi, jos joku törmää tähän ongelmaan, niin yksi pätevä ratkaisu voisi olla tämän suuntainen valittu menetelmä.
Että tämmöistä näin kesken aamutoimien.
Kelasin tämän foorumin sivuja, ja siellä joku varmana kirjoitti että hyökkää sinne kirjastoon ja poista tietty eyetv:n .plistejä. Minun minin kirjastossa niitä oli useita. Poistin niitä kaikki, koska en jaksanut alkaa lukea mitä tiettyjä vain piti poistaa. Samalla maailman sivuilla, siis ulkomaisilla sivuilla jossain, minulle tarjottiin mahdollisuus uninstallointiin. Yritin sitä tehdä. Softa kyseli tavan takaa passwordia eyetv helper.appin käskystä tai jonku sen tyyppisen fileen. Kuudennen kerran lopetin uninstalloinnit kun se pyysi pyysi sitä salasanaa aina vaan. Pyyntikertojen väli oli noin likimain 6,11 minuutin luokkaa. Aikaakin täten paloi.
Sammutin ja asensin uudelleen. Tuo menettely on aina auttanut tähän saakka. Minini on aina osannut järjestellä palikoita itsekseen käynnistyksen yhteydessä. Asensin uudelleen ja kaikki meni hienosti. Ihan kuten aikaisemminkin. Etsin kanavat ja kaikki näytti taas olevan ok. Kanavien piti löytyä taas. Ja ne myös löytyivät. Eli ne kirjaston plistit pitää näköjään poistaa.
Kerroin ihan siksi, jos joku törmää tähän ongelmaan, niin yksi pätevä ratkaisu voisi olla tämän suuntainen valittu menetelmä.
Että tämmöistä näin kesken aamutoimien.
Mini+23"+eyeTV+iPod Auto+kattot Vetok Ruohonl 2 risa mökillä Silppuri Fiskars sakset+pensasl (vm 05 mutta on 06) Harjoja Lapio Rautakanki ja 3 käsisahaa 1 lihasaha 2 Sukset ja liian lyhyet sauvat 2 pakkia Pumppu -72 pesuri ei katk 2 Moottoris Pyörä
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka