Olen kuvaillut Sonyn HDR-XR105 videokameralla HD-tasoisena ja nyt olen luonut niistä leffan (projektin) IMOVIElla. Tavoite on saada paras mahdollinen kuvan laatu myös DVDlle. Olen liittänyt leffan loppuun myös muutaman kuvan, jonka taustalle olen laittanut soimaan biisin (kokeiltu itunesista ja garage bandista). Nyt kun olen polttanut ko tuotoksen IDVDllä koko ääni puuttuu, pl. teeman tausta musa. Olen yrittänyt käyttää IDVDllä myös magic dvd -toimintoa, mutta tuloksetta. Olen yrittänyt viedä projektia IDVDlle käyttäen JAKO->IDVD ja JAKO->MEDIASELAIN toimintoja. Molemmilla kerroilla sama tulos... ei ääntä. JAKO->MEDIASELAIN -toimintoa käyttäessäni olen aina vienyt videon suurimmalla mahdollisella tarkkuudella. Kun IDVDllä testaa leffaa ennen polttamista kaikki toimii hienosti. "Valmis" DVD ei toimi myöskään macissä.
Mikä neuvoksi?

Koneena minulla on MBP unibody 2.26 ghz intel core 2 duo, 2gt 1067 mhz dd3 muistilla. Dvd-soittimena PS3 ja viritinvahvistimena JVC RX5042 sekä telkkuna Sonyn full hd KDL-46W4500.