Voddlerin asennus
-
Voddlerin asennus
Viesti Kirjoittaja Fotari »
En saa macillani näkymään elokuvia. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Aikaisemmin vanhan version aikaa kattelin voddlerilta paljon leffoja. Onko vika macissani, kun
pc:llä vodler taasen toimii. Help!
-
Re: Voddlerin asennus
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
Mulla ei ongelmia macilla, juuri asensin ja toimii.Fotari kirjoitti:Sain viimeinkin viestin, että nyt viimeinkin pelittäs voddler. Asensin uusimman version, mutta joku häikkä on minun koneessa, kun ilmoittaa aina, että ohjelma ei asentunut oikein.
En saa macillani näkymään elokuvia. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Aikaisemmin vanhan version aikaa kattelin voddlerilta paljon leffoja. Onko vika macissani, kun
pc:llä vodler taasen toimii. Help!
EDIT: iMacille asennettuna toimii, mut kun yritin asentaa mac minilleni, niin eipä asennukkaan...merkillistä.
-
juttu tässä minun koneessa sotkee tuon asennuksen.
-
Viesti Kirjoittaja ookkeri »
Jäi sellainen mielikuva, että itse videosofta asentuu, mutta p2p-komponentti ei.
Koneena iMac 24" 2009 kevät ja 10.6.3.
-
-
WAU.
-
Mulla ei edelleenkään toimi. Missähän teen väärin eli koitin kahdella tavalla:Fotari kirjoitti:Nyt sain voddlerin pelaamaan. Eli poista Adobe Air airuninstaller.app:lla ja lataa uusin versio. Nämä ohjeet löysin Voddlerin sivulta. Nyt toimii todella hyvin.
WAU.
1. Uninstalloin Adobe Airin ja latasin uusimman version. Latasin uudelleen Voddlerin mutta edelleen sama ilmoitus "Asennus epäonnistui". Eli ohjelma kyllä asentuu, mutta tuo voddlertray ei asennu.
2. Uninstalloind Adobe Airin ja latasin uusimman version. Sen jälkeen en enää ladannut Voddleria vaan yritin käynnistää suoraan ohjelman. Voddlertray eli p2p yhteys puuttuu. Saakohan sen erikseen jostain?
-
ohjeet. Sieltä nuo neuvot sain. Onko sulla Lumileopardi? Tiikerillä ei vissiin pelaa.
-
Ei vaan toimi. Tein nuo kaikki ohjeesi, ja latailin uusimmat versiot. Eniten tässä hämää, että iMacilleni asentui ilman mitään ongelmia, mutta tälle MacMinille ei.Fotari kirjoitti:Käynnistin elokuvan suoraan voddlerin sivulta, ohjelmasta en ole vielä kokeillutkaan. Kokeile käynnistää sieltä voddlerin sivulta ja, jos ei yhdistä, niin tulee kyllä
ohjeet. Sieltä nuo neuvot sain. Onko sulla Lumileopardi? Tiikerillä ei vissiin pelaa.
-
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Mjaa ja mulla muuten tekee heti mainosten katsomisen jälkeen tällaisen virheilmoituksen:

Jotain hiukka vastaavaa "security erroria" oli muillakin ollut supportin mukaan, ja vinkkinä siihen oli AIR 1.5 käyttäminen 2.0 (Beta) sijaan. No mulla tuo 1.5 versio onkin, eli se siitä, ja hiukka eri herjakin vielä. Voi juku, ei toimi.

-
-
1. Asensin vanhan Voddlerin 1.1.0 ja se asensi Voddlertrayn yläpalkkiin (joka siis ei suostunut asentumaan normaaliasennuksessa)
2. Sen jälkeen otin Voddlertraysta Update Voddler client ja se päivitti ohjelman, mutta ei poistanut voddlertrayta.
Nyt pelittää. Kiitos avusta ja tuesta!
Ongelmia saattaa kuitenkin olla odotettavissa, koska mulla on n. 4 vuotta vanha macmini 1.66 prossulla..
-
Kokeilimpa vielä asentaa uusiksi kun löytyi kovalevyltä joku vanhempi asennus paketti, Voddlersetup-2.0.1067.pkg. Tuolla näyttäisi taas toimivan, AIR yhä 1.5 versio. Tuoren ladattavissa oleva on 2.0.1123, joka antaa mulle jatkuvasti tuon yllä kuvatun virheen aina mainosten katsomisen jälkeen.tosikko kirjoitti:Jotain ongelmia ovatten havainneet Mac:ien kanssa: http://www.voddler.com/help/topic/2721821230613450659
Mjaa ja mulla muuten tekee heti mainosten katsomisen jälkeen tällaisen virheilmoituksen:
Jotain hiukka vastaavaa "security erroria" oli muillakin ollut supportin mukaan, ja vinkkinä siihen oli AIR 1.5 käyttäminen 2.0 (Beta) sijaan. No mulla tuo 1.5 versio onkin, eli se siitä, ja hiukka eri herjakin vielä. Voi juku, ei toimi.
-
Alkaa suorastaan vituttamaan tämä hurrien keksintö. Kun saa pelittämään, niin heti tulee uusi päivitys ja taasen on jumissa. Pitäsköhän taasen olla joku eri versio
tosta Adoben Airista?
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Jotain vinkkejä oli myös voddlerin forumilla.
-
Mjaaha. Nyt tosiaan pakottaa päivittämään tuon clientin, ja mulla palasi ruutuun tuo sama virhe "Error code: 3313 - 127". Adoben AIRi:a koitin myös tuoreinta asentaa, mutta ei apua. Vastaava vika oli saanut jotain supportin vinkkiä Voddlerin forumilla, mutta mulla ei nuo keinot mitään auttaneet. -> http://www.getsatisfaction.com/voddler/ ... e_3313_127tosikko kirjoitti:Kokeilimpa vielä asentaa uusiksi kun löytyi kovalevyltä joku vanhempi asennus paketti, Voddlersetup-2.0.1067.pkg. Tuolla näyttäisi taas toimivan, AIR yhä 1.5 versio. Tuoren ladattavissa oleva on 2.0.1123, joka antaa mulle jatkuvasti tuon yllä kuvatun virheen aina mainosten katsomisen jälkeen.tosikko kirjoitti:Jotain ongelmia ovatten havainneet Mac:ien kanssa: http://www.voddler.com/help/topic/2721821230613450659
Hitsi, sillä vanhalla clientillä toimi ihan ok.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Täsätä voi imaista uusimman AIR:n: http://get.adobe.com/air/
-

-

Lisäys. Voddler toimii loistavasti tuolla testiprofiilissa. Mistä ihmeestä mä tiedän mitä tälle mun omalle profiilille pitää tehdä että saisin sen toimimaan myös tässä?
-
Latasin myös viimeisimmän airin, mutta edelleenkään ei lähde leffa käyntiin. Edistystä tapahtunut sen verran, ettei enää tulee error -ilmoitusta, mutta latausrulla vaan pyörii, eikä mene mihinkään päin. Mitähän sitten koittais?Fotari kirjoitti:Latasin juuri viimeisimmän AIR:n ja nyt toimii Voddler. Minulla on myös viimeisin Safari 5. Safari on kyllä hitaampi, kuin aikaisempi versio.
Täsätä voi imaista uusimman AIR:n: http://get.adobe.com/air/
-
Kun käynnistää elokuvan, latautuminen kestää aika pitkään, n. 30-50 sek. Olen jo muutamia leffoja katsonut. Kun elokuva päättyy, niin voit äänestää
antamalla elokuvalle tähtiä 1-5.
-
Antoivat tuollaisen vinkin supportista, kokeiles auttaako: http://docs.info.apple.com/article.html ... h1777.htmlAnniel kirjoitti:Voddler toimii loistavasti tuolla testiprofiilissa. Mistä ihmeestä mä tiedän mitä tälle mun omalle profiilille pitää tehdä että saisin sen toimimaan myös tässä?
-
Kiitos vinkistä mutta ei löytynyt ongelmia eikä sitä kautta korjattavaatosikko kirjoitti:Antoivat tuollaisen vinkin supportista, kokeiles auttaako: http://docs.info.apple.com/article.html ... h1777.htmlAnniel kirjoitti:Voddler toimii loistavasti tuolla testiprofiilissa. Mistä ihmeestä mä tiedän mitä tälle mun omalle profiilille pitää tehdä että saisin sen toimimaan myös tässä?

Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka