OSTETTU: Näytönohjain PowerMac G4
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
-
OSTETTU: Näytönohjain PowerMac G4
Viesti Kirjoittaja ankold »
-aku
-
Re: O: Näytönohjain PowerMac G4
Viesti Kirjoittaja rämbylä »
Laitanko postiin tulemaan, ni kokeile toimiiko ja maksa sit vaikka 15 euroa? Jos ei toimi, niin vaikka paluupostissa takas. Jos ei toimi, niin ei maksa sulle kuin pari euroa testata.
-rmps
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Mielelläni näkisin jonkun asiaan perehtyneen tahon kommentin tässä vielä varmistamassa käsitykseni. (Juhani L kenties?)
-
Viesti Kirjoittaja -wk- »
-
-
Kyseisen vatulan arvo, jos se on 9200 Radeon, on enemmän kuin 15 euroa. Oman viestini tarkoituksena oli että kysyntä ja tarjonta kohtaavat optimaalisesti ja tarkoituksenmukaisesti, eikä suinkaan mitenkään tarkoitus ollut torpedoida hyväätekeviä tavaranvaihtajia. Pahoittelen jos annoin väärän kuvan.rämbylä kirjoitti:Eipä siinä mittään, jos ei kelpaa niin roskiin menee. Ei jaksa kiinnostaa vatuloida jostain muutaman euron releestä. Onnea näyttiksen metsästykseen.
Toivon kortin päätyvän johonkin muualle kuin kierrätykseen. Itse en yleensä heitä paskaakaan pois jo se vain jollekulle muulle kelpaa hyötykäyttöön. Siitä huolimatta että en siitä saisi latiakaan.
-
Agp korttia tässä lähinnä haetaan, ja vieläpä hyvin 23" screeniä tukevaa. Herää vain kysymys, kannattaako nykyistä rimpulaa näyttistä lähteä vaihtamaankaan jos koneen lykkään pian varakoneeksi. Uusi MBP 13" tulee varmaan ostettua ensiviikolla, ja tälle koneelle ei sitten ole sen suurempaa käyttöä, niin pienikin rahallinen sijoitus voi olla turha.
fx5200 korttia tarjottiin yv:llä 30 euron hintaan posteineen. Puntaroin tosiaan muutaman päivän, kannattaako näyttis vaihtaa koneeseen, joka pääsee eläkepäiville aina seuraavaan käyttötarpeeseen asti.
-
Lisäksi osto ja myynti-ilmoituksia jättäessä niiden topicceja muokataan mielivaltaisesti. Minkä säännön vastaista on laittaa myyntiotsikkoon, että muisti on Mac ministä? Jonkun perjantai-iltasäännönkö, vai sattuiko moderaattorilla menneen paita aamulla väärinpäin ja työkaverit ovat naureskelleet ja murentaneet olemattoman itsetunnon lopullisesti? Tavaraa ei ilmeisesti ole tarkoitus saada liikkumaan, vaan pikemminkin täällä hääräävien kontrollifriikkien tulee päästä puuttumaan joka asiaan.
Mulle tämä parin päivän tutustuminen tähän mestaan riittää. Tämä näyttää olevan turhantärkeilijöiden ja itseriittoisten nihilistien tyhjänpäiväisyyksiä puoleensavetävä alue, jolle ei minulla ole kiinnostusta osallistua enempää.
Olen puljannut Mäkkien kanssa yli 20 vuotta, enkä tähänkään mennessä ole ollut siinä toiminnassa riippuvainen kirpputoriemäntien kotkotuksista. Lyhyt tutustumiseni päättyy kertalaakista tähän.
-
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
-
Voit vapaasti tehdä transaktion ketjun aloittajan kanssa, kukaan ei sitä estä. Käyttänet YV:tä tai sähköpostia jos tämä ketju ei toimi haluamallasi tavalla. Foorumi oletettavasti kuitenkin on sitä varten että jaamme tietoa ja asiantuntemusta macceihin liittyvistä asioista sen mukaan mitä faktoja on saatavilla. Siihen itsekin pyrin aiemmissa tämän ketjun kommenteissani hataran tietämykseni perusteella. Nähtävästi en onnistunut sinun mielestäsi. Eipä siinä mitään, olen kyllä ollut ennenkin väärässä. Sinullahan on se tavara pöydällä tai kädessä, eikä minulla.rämbylä kirjoitti:Minua kyllä varoiteltiin tästä jo etukäteen, mutta enpä olisi uskonut, että näin lapsellista puuhaa voi olla.
-
Viesti Kirjoittaja -wk- »
Mutta emt
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
rämbylä kirjoitti:Joku ATI RAdeon tossa just putkahti mulla lipaston laatikosta. Oli aikoinaan G4:ssa (ei FW800, vaan joku kaksiytiminen), oiskohan toi johonki PCI-väylään kait, kun ei noita enää muista kun ei jaksa enää niiden kanssa puuhata. Näyttää olevan DVI, VGA ja S-video töpsyköiden paikat.
Tervemenoa rämpylä, en jää kaipaamaan. Ensimmäinen yllä lainattu viestisi on niin epämääräinen, että sitä oli syytäkin kommentoida, kiitos Mikakstukselle siitä. Onneksi en ehtinyt seurata pariin päivään foorumia. Olisin varmaan ihmetellyt sitä, miten mistään PCI-kortista voi pyytää yli kymppiä.rämbylä kirjoitti:Tähän koko vatvomiseen on nyt sen verran kommentoitava, että en todellakaan tajua tän foorumin meininkiä. Toisten viesteihin puututaan asenteella "tohon ei kannata sotkeutua" tietämättä välttämättä edes mitä toinen osapuoli on hakemassa.
- - -
Olen puljannut Mäkkien kanssa yli 20 vuotta, enkä tähänkään mennessä ole ollut siinä toiminnassa riippuvainen kirpputoriemäntien kotkotuksista. Lyhyt tutustumiseni päättyy kertalaakista tähän.
Sitten vedit herneen nenääsi kommentoinneista. Toivottavasti löydät mukavaa keskusteluseuraa joltain korkeatasoisemmalta foorumilta. Onnea valitsemallasi tiellä.
-
Kuten ekassa viestissä totesin, en tarkalleen tiedä ja olisin tarjonnut testattavaksi, koska ei itsellä ole sopivaa konetta ja intressiä.
Sitten joku paukapää tulee viisastelee laitteesta jota ei ole koskaan edes nähnyt ja perään vielä taukimpi takapuoli jatkamaan vinkumista.
Noh, kortti meni hyvään kotiin ja minä viisaampana tämän porukan maailman pienuudesta. Ei todellakaan jää teitä ikävä.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja sntt »
Kortissa on alk.peränen(=Huono!)tuuletin mutta ei turhan kuumana silti ole käynyt...
Mulle turha kortti,vaihdon koneeseen 7800GS Flashatyn näyttiksen...
Saat jos tarviit...
-
Viesti Kirjoittaja umpio »
Niinpä...ankold kirjoitti:No voihan nyt! Jos kortti oli agp kortti niin olisihan se mulle kelvannut tohon hintaan... Kun kortti leimattiin heti sopimattomaksi ja huonoksi tarpeisiini (vaikka sen pitikin olla pci väyläinen), en edes lähtenyt henkilökohtaisesti keskustelemaan myyjän kanssa kortista. Kuva tai tai kortin koodi tai vastaava olisi ratkaissut asian. mutta mennyt on mennyttä
-
Palaa sivulle “Ostetaan muuta tietotekniikkaa”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka