Myyn kaapelitalouksiin sopivan (DVB-C) EyeTV 610:n turhana pois, sillä olemme muuttamassa antennitaloon. Ohjelmistoversio 1. Mukana asennuslevyke, kaukosäädin, FireWire-kaapeli eli kaikki mitä pakkauksessa tuli.
Tarjouksia tähän ketjuun tai yksärinä
MYYTY on, kiitos ostajalle
Viimeksi muokannut susie, 7.2.2009 klo 16.50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Moikka! Tulin tosi rankasti kipeäksi ja nyt olen nyt vasta sen verran tolkuissani, että kaupankäyntiä voi jatkaa
Yksäreinä on tullut varsin runsaasti kyselyjä. Satasen toivoisin tästä saavani, tai ainakin siihen suuntaan. Laite on vähän yli 3 vuotta vanha, ostettu ihan loppuvuodesta 2005. Laite on ollut satunnaiskäytössä
Tuossahan on mukana päivityskelvoton versio (EyeTV 3 maksaa 80 €) ja Elgaton Hybrid-tikku maksaa 130 euroa ja se toimii antenni- ja kaapeliverkossa. Yli 50 € on mulle liikaa.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
MacFinn kirjoitti:Tuossahan on mukana päivityskelvoton versio (EyeTV 3 maksaa 80 €) ja Elgaton Hybrid-tikku maksaa 130 euroa ja se toimii antenni- ja kaapeliverkossa. Yli 50 € on mulle liikaa.
Hiukka offtopic mutta ...Ostin 49€ DTT-tikun jonka mukana tulee Eyetv 3. Hyvin pelittää myös vanhemman 610 kanssa...
MacFinn kirjoitti:Tuossahan on mukana päivityskelvoton versio (EyeTV 3 maksaa 80 €) ja Elgaton Hybrid-tikku maksaa 130 euroa ja se toimii antenni- ja kaapeliverkossa. Yli 50 € on mulle liikaa.
Uutena saa vastaavaa laitetta (FireDTV) 140 eurolla, joten tuo 50 on kyllä aika maksimihinta näin vanhasta vehkeestä ilman EyeTV 3 -softaa. Vaikka tuo softa ennestään jo löytyiskin, satku on reilusti yläkanttiin.
Hiukka offtopic mutta ...Ostin 49€ DTT-tikun jonka mukana tulee Eyetv 3. Hyvin pelittää myös vanhemman 610 kanssa...
Onkohan kolmosessa luovuttu mallikohtaisesta avauskoodista? EyeTV 2:n lisenssiavain esim. Miglia TVminiin toimi vain minin kanssa, 610 tarvitsi omansa.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
MacFinn kirjoitti:
Onkohan kolmosessa luovuttu mallikohtaisesta avauskoodista? EyeTV 2:n lisenssiavain esim. Miglia TVminiin toimi vain minin kanssa, 610 tarvitsi omansa.
Ei tietääkseni. Mutta kun olet asentanut softan "vaadittavan" tuotteen kera, niin se toimii myös muiden laitteiden kanssa.