19" LCD monitori
resoluutio: 1440x900 (widescreen)
ikä: 3 vuotta
väri: musta
liitäntä: VGA
Toimiva, edelleen lähes päivittäisessä käytössä, mutta olen luopumassa pöytäkoneesta kokonaan, joten tämäkin saa mennä.
Hinta: 60 euroa
Philips 150SA *MYYTY*
15" LCD monitori
resoluutio: 1024x768 (fullscreen)
ikä: 7 vuotta
väri: harmaa
liitäntä: VGA
Toimiva, edelleen lähes päivittäisessä käytössä pöytäkoneen kakkosnäyttöjä, mutta olen luopumassa pöytäkoneesta kokonaan, joten tämäkin saa mennä.
Hinta: about six packin verran käteistä.

Acer Aspire 5520 *MYYTY*
Windows pelikonsoli mallia Acer-raahattava.
prosessori: dual core AMD64
näyttö: 15" / Nvidia mobile 8400gt
muisti: 2 gb
kovalevy: 160 gb
käyttöjärjestelmä: Windows Vista home premium (lisenssi koneen pohjassa)
liitännät: 4xusb, 1xfirewire, ethernet, modeemi, DVI, VGA, SVHS, SD-muistikortti, infrapuna, ääni sisään, ulos ja mikrofoni
ikä: ostettu maaliskuussa 2008.
koko/paino: 4,5 cm paksu, 36,5 cm leveä ja 27 cm syvä, paino jotain 4 kilon tietämillä
akun kesto: jotain tunnin verran, tai alle, elikä ei tätä oikeasti voi akulla käyttää.

AMD dual core prosessorin ja erillisen Nvidia näytönohjaimen ansiosta tällä pelailee ihan kohtalaisesti pelejä. Esimerkiksi seuraavia pelejä olen tällä ihan menestyksekkäästi pelannut: American McGee's Alice, Warlords BattleCry III, Dawn of War (ja kaikki lisäosat/laajennukset), King's bounty. Minulla on ollut käytössä omiin tarpeisiini optiomoitu Windows vista lite, joten koneen mukana tullut vista (ja kaikki siihen bundlatut ohjelmat) ovat täysin käyttömättömät. Vista osaa käyttää SD-korttipaikkaan laitettua muistikorttia swappina, en tiedä onko tuosta oikeasti mitään iloa, en ole vertailuja tehnyt, mutta koska moinen kortti minulla ylimmääräisenä löytyi (512 mb), niin kyseinen kortti on koneessa kiinni ollut, ja laitan kortin koneen mukaan.
Ohjainlevy on mitä on, ja näppäintuntuma on onneton, mutta näppäimistö välttää pelikäytössä. Kone on kunnossa ja toimiva. Ja itseasiassa siistimpi, kuin uutena. Käytin pari iltaa siihen, että sain poistettua rannetuesta kaikki windows vista ja muut mainostarrasta pois.
Alkuperäinen laatikko löytyy, ja koneen ohjekirjat. Lisäksi olen kovalevyltä polttanut Acer-palautus DVD:t (2 kpl), nämä tulee koneen mukana.
Saan koneen luovutuskuntoon muutamassa tunnissa. Niin kauan kun varmaa ostajaa ei ole tiedossa, saatan sillä itse vielä pelejä pelailla.
Hinta: 250 euroa
Kaikki tuotteet sijaitsee Helsingissä. Suosittelen noutoa, mutta Fujitsun näytön ja Acerin raahattavan voin kyllä postittaakin, koska alkuperäiset laatikot on minulla vielä tallella. Philipsin näytön laatikko on hävinnyt vuosien varrella, joten sen kohdalla on tarjolla vain nouto.
EDIT:
Kuva järjestyy pyydettäessä! Murphyn lakeja noudattaen juuri tällä hetkellä kameran akku on loppu, joten just nyt kuvien ottaminen ei onnistu.